کسب و کار

علت محبوبیت گوشی های سامسونگ وشیائومی چیست؟

کدام گوشی موبایل بهتر است؟ به نظر شما علت محبوبیت گوشی های سامسونگ و شیائومی چیست؟

در ادامه با بررسی ویژگی های دو برند پرطرفدار سامسونگ و شیائومی در موبو تعمیر دلایل محبوبیت این دو برند گوشی تلفن همراه را گفته و برای خرید باتری گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی در موبو تعمیر شما را راهنمایی کرده ایم. با بررسی فاکتورهای مهم گوشی موبایل می توان نتیجه گرفت تجربه ی کاربران گوشی های سامسونگ و شیائومی تجربه ی رضایت بخشی ست و در حال حاضر این دو برند سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ و شیائومی و ویژگی های متفاوتی که نظر افراد را به خود جلب می کند یکی از دلایل اصلی محبوبیت این دو برند است. طبق اطلاعات آماری منتشر شده در بازار تلفن همراه برند اپل رتبه ی اول فروش گوشی موبایل در دنیا را دارد و سامسونگ تنها با یک درصد اختلاف در جایگاه دوم است. گوشی شیائومی نیز رتبه ی سوم در بازار موبایل را دارد که با توجه به تازه وارد بودنش رتبه ی قابل توجهی ست.

گوشی سامسونگ یا شیائومی؟

کمپانی سامسونگ که از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ی گوشی موبایل در دنیاست و سالانه محصولات متنوعی را روانه ی بازار می کند، با در نظر گرفتن شرایط گوناگون مدل های متنوعی با قیمت های بالا، متوسط و پایین را به بازار عرضه می کند و می توان گفت سامسونگ تقریبا برای هر سلیقه و بودجه ای گوشی متناسب با آن را تولید کرده.

در سال های اخیر ورود شرکت چینی شیائومی نیز در بازار موبایل محبوبیت و فروش سامسونگ را تحت تاثیر قرار داد و منجر به اشغال حجم قابل توجهی از بازار گوشی موبایل به خصوص در کشورهای آسیایی شد. البته سامسونگ دست روی دست نگذاشت و هربار با امکانات جدید و غافلگیرکننده ای برای تثبیت جایگاه خود تلاش کرد. با این حال در حال حاضر شیائومی و سامسونگ به دو رقیب قدرتمند و قابل مقایسه تبدیل شده اند و هر دو در ویترین ها جلب توجه می کنند.

از مزیت های شیائومی نسبت به سامسونگ میتوان ارائه ی امکانات قابل توجه گوشی های شیائومی با قیمت پایین تر را مثال زد که باعث شده کاربران در خرید گوشی موبایل و انتخاب گوشی بین دو برند سامسونگ و شیائومی مردد شوند. از طرفی سامسونگ گوشه چشمی به رقیب دیرینه اش اپل نیز دارد و برای رقابت با اپل باید عملکرد حرفه ای داشته باشد تا سهم اپل در بازار را نیز از آن خود کند که چیز زیادی هم برای رسیدن به این هدف باقی نمانده.

یکی دیگر از مزیت های گوشی سامسونگ و شیائومی نسبت به سایر برندهای مطرح و گران قیمت، باتری گوشی سامسونگ و شیائومی ست که در مقایسه با برندهای دیگر رتبه ی برتر را در تست وبگردی و مشاهده ی ویدیو کسب کرده اند.

علت محبوبیت گوشی های سامسونگ وشیائومی چیست؟

ویژگی های گوشی سامسونگ و شیائومی

عملکرد گوشی های سامسونگ و شیائومی را می توان از نظر باتری، صفحه نمایش، کیفیت دوربین و کیفیت ساخت به مقایسه گذاشت و تقریبا نتیجه گرفت مقایسه ی گوشی های میان رده ی سامسونگ و شیائومی از نظر کیفیت ساخت و طراحی مشابه بوده و تنها در قیمت تفاوت دارند. اما سامسونگ با توجه به اهمیتی که به کیفیت صفحه نمایش می دهد و در بحث دوربین گوشی پیشتاز است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین گوشی های پرچمدار سامسونگ نسبت به گوشی های پرچمدار شیائومی قیمت بالاتری دارند و این امر شیائومی را به گوشی مقرون به صرفه ای تبدیل می کند. با تمام این تفاسیر خرید هر دو برند سامسونگ و شیائومی خریدی رضایت بخش و با توجیه اقتصادی ست و در بازار خرید و فروش موبایل توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر

فروش باتری گوشی سامسونگ و باتری گوشی شیائومی در موبوتعمیر با بررسی انواع باتری های موجود در بازار اقدام به فروش باتری اصلی و با کیفیت گوشی سامسونگ و شیائومی با بهترین قیمت کرده است.

باتری های اصلی گوشی موبایل بسیار با کیفیت و با دوام هستند و در دهه ی اخیر با استفاده از تکنولوژی های نوین و تغییراتی که روی باتری گوشی موبایل انجام می دهند توانسته اند باتری های قدرتمند و تقویت شده ای را روانه ی بازار کنند. در موبو تعمیر می توانید بهترین باتری گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی را با مشخصات درجه یک خریداری کنید.

با این وجود باتری گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ ممکن است پس از چند سال استفاده دچار مشکل شود که توصیه می شود با مشاهده ی علائم خرابی یا کاهش ظرفیت باتری گوشی نسبت به تعویض آن و خرید باتری گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی در موبو تعمیر اقدام کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا