کسب و کار

فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

سرزمین های شمال غربی از جمله قسمت هایی هستند که فرصت های سرمایه گذاری در کانادا با پتانسیل بالا را فراهم می کنند.

فرصت های زیادی در زمینه گردشگری، فناوری، نفت و گاز، استخراج معادن و … در سرزمین های شمال غربی وجود دارد. توسعه سرمایه گذاری مشترک بین گروه های تجاری و محلی و متخصص نیز کاملا عادی و رو به افزایش است. برای آن دسته از مشاغل و کارآفرینانی که قصد دارند تفاوت ایجاد کنند، سرزمین های شمال غربی سیاست ها و برنامه های جذاب مهاجرتی ارائه می دهند، بنابراین سرمایه گذاران و خانواده های آنها می توانند از کیفیت بالای زندگی در سرزمین های شمال غربی لذت ببرند.

معادن و فرصت های سرمایه گذری در کانادا

سرزمین های شمال غربی با پتانسیل بالای منابع، داده های علوم زمین و پشتیبانی جامعه، مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری در استخراج معادن و اکتشافات هستند. تنوع زمین شناسی بخشی از قدرت این سرزمین هاست و با توجه به وسعت اراضی، پتانسیل بسیار خوبی برای اکتشاف دقیق تر و اکتشافات جدید مواد معدنی وجود دارد. پتانسیل های معدنی شامل الماس، طلا، روی، تنگستن، عناصر خاکی کمیاب، سرب و غیره است. 

برای سرمایه گذاران بالقوه، مشوق های مالیاتی و بودجه از جمله اعتبار مالیاتی اکتشافات معدنی کانادا و برنامه تشویقی استخراج معادن ارائه می شود.

  • الماس های استخراج شده در سرزمین های شمال غربی از کیفیت، زیبایی و وضوح بالایی برخوردار هستند.
  • سرزمین های شمال غربی دارای ذخایر کلاس جهانی و ذخایر گسترده نفت و گاز توسعه نیافته و مناسب سرمایه گذاری هستند. به طور کلی، تولید سالانه نفت و گاز در سرزمینهای شمال غربی طی ۱۰ سال گذشته به طور متوسط ​​بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بوده و پتانسیل بالایی برای توسعه دارد.

آمار و ارقام مربوط به معادن سرزمین های شمالی

  • سومین تولید کننده الماس در جهان
  • ۲۰۰ میلیارد بشکه نفت در محل
  • ۹۷ تریلیون فوت مکعب گاز طبیعی
  • صادرات ۲ میلیارد الماس
  • ۳ معدن الماس
  • استخدام بیش از ۳۰۰۰ نفر در صنعت معدن
  • معدن ۲۵٪ از تولید ناخالص داخلی سرزمین های شمال غربی را شامل شده است
  • ۱.۳۵ میلیون کیلومتر مربع مساحت سرزمین های شمال غربی
  • استخراج بیش از ۰.۰۰۱% اراضی
  • ۸۶٪ از ساکنان سرزمین های شمال غربی بر این باورند که معدن برای این قلمرو مفید است.

TerraX از برنامه های تشویقی دولت منطقه ای برای سرمایه گذاری در زمینه مواد معدنی سود می برد؛ همچون برنامه تشویقی معدن که بودجه پروژه های اکتشافی را برای شرکت های اکتشافی تأمین می کند. دولت متوجه نقش انرژی مقرون به صرفه در توسعه این صنعت است و از صنایع معدنی حمایت می کند. ما موفق به کشف چندین معدن جدید طلا با عیار بالا و هزینه پایین شده ایم.

هنر به عنوان فرصت سرمایه گذاری در کانادا

تمامی قطعات هنری سرزمین های شمال غربی متفاوت از یکدیگر هستند. با الهام از زیبایی طبیعی سرزمین و فرهنگ و سنت های غنی مردمی که در این سرزمین ها زندگی می کنند، خلاقیت هنری بالاست. نقش و نگارهای سنگ صابون، تابلوها و لباس ها، گلدوزی و منبت کاری و … به خریداران ضمانت میدهد که هنرهای دلخواه خود را پیدا کنند.

گردشگری به عنوان فرصت سرمایه گذاری در کانادا

گردشگران سراسر جهان برای تماشای شفق قطبی شگفت انگیز، مناظر خیره کننده و حیات وحش، و ماجراجویی های عالی در فضای باز به سرزمین های شمال غربی مسافرت می کنند. مابین ۲۰۱۵-۱۶، گردشگران ۱۶۷.۱ میلیون دلار در این سرزمین هزینه کردند و انتظار می رود تعداد آنها افزایش یابد.

فرصت های قابل توجهی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری وجود دارد و با ساخت هتل های جدید، استراحتگاه ها و امکانات گردشگری، این صنعت توسعه پیدا خواهد کرد. سرمایه گذاری بیشتری برای ارائه خدمات به تعداد زیاد گردشگران و رشد صنعت گردشگری در چند سال آینده نیاز است.

موسسه مهاجرتی تراست

صنعت فیلم سازی به عنوان فرصت سرمایه گذاری در کانادا

چشم انداز بی نظیر سرزمین های شمال غربی مناظر نفس گیر و باورنکردنی برای ساخت فیلم های جدید، مستندها یا پروژه تلویزیونی به فیلم سازان ارائه می دهد. فیلم سازان با تجربه می توانند با خدمات و تخصص خود به شرکت های تولید کننده فیلم کمک کنند، و دولت منطقه ای به شرکت های تولیدی که در سرزمین های شمال غربی فیلم تولید کرده و از خدمات و نیروی کار محلی استفاده می کنند تخفیف می دهد. فیلم بعدی خود را در سرزمین های شمال غربی بسازید.

کشاورزی به عنوان فرصت سرمایه گذاری در کانادا

تولید غذای محلی در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است، زیرا فرآوری مواد غذایی توسعه یافته و پیشرفت های فن آوری امکان تولید مواد غذایی محلی را افزایش داده اند. صنعت کشاورزی با دولت محلی و شرکای خود برای افزایش رقابت، توسعه زنجیره های تأمین و افزایش تولید برای رشد بازارهای محلی و سرزمینی همکاری می کند.

صنعت شیلات به عنوان فرصت سرمایه گذاری در کانادا

در دریاچه گریت اسلیو، یکی از بزرگترین و زلال ترین دریاچه های جهان – فرصت های زیادی برای شیلات وجود دارد. ماهی آب شیرین از سرزمین های شمال غربی به دلیل اندازه، طعم و کیفیت خود همیشه مورد توجه بوده و تقاضا برای آن زیاد است و دولت منطقه ای اقداماتی برای رشد هر چه بیشتر این صنعت امید بخش انجام داده است. توسعه مستمر شیلات را می توان با سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای حداکثر استفاده از پتانسیل عظیم صادرات تحقق بخشید.

ساخت و ساز به عنوان فرصت سرمایه گذاری در کانادا

بخش ساخت و ساز کوچک اما قدرتمند است، و محصولات متنوعی از جمله مبلمان، فلزات ضروری برای صنعت معدن، قایق و غیره تولید می کند. با نیروی کار ماهر و تمایل به استقبال از مشاغل جدید تولیدی، فرصت رشد صنعت و سرمایه گذاری در ساخت و ساز بسیار زیاد است.

برنامه  نامزدی سرزمین های شمال غربی جهت سرمایه گذاری در کانادا

افرادی که می خواهند برای راه اندازی تجارت شخصی و سرمایه گذاری و اداره یک شرکت مستقر به سرزمین های شمال غربی مهاجرت کنند، می توانند برای جریان تجاری برنامه نامزدی سرزمین های شمال غربی اپلای کنند. هدف این برنامه جذب تخصص تجاری برای شروع و سرمایه گذاری در یک کسب و کار نوپاست که اقتصاد سرزمین های شمال غربی را ارتقا می بخشد. همان طور که قیمت دلار کانادا در صرافی ها نشان می دهد، با افزایش سرمایه گذاری در کانادا و تفاوت قیمت دلار و واحد پول ایران، سود حاصل نیز بیشتر خواهد شد.

دلایل مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا

• اقتصاد قوی: یکی از پایین ترین نرخ مالیات مشاغل و رشد سریع تولید ناخالص داخلی در کانادا

• حمایت دولت: سیاست هایی برای جذب سرمایه گذاری و تشویق کارآفرینی

• پتانسیل بالای مواد معدنی و نفتی: سرزمینی با پتانسیل کشف نشده

• برنامه نامزدی: مختص افراد واجد شرایط که قصد سرمایه گذاری در یک شرکت مستقر دارند.

• فرصت های مالی: برنامه های تشویقی دولت برای تجارت و سرمایه گذاری در کانادا

• نیروی کار آموزش دیده و تحصیل کرده: پایین ترین نرخ بیکاری در کانادا با کارگرانی که مشتاق چالش های جدید هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا