ورزش

فرهاد مجیدی دوشنبه دو رقمی می‌شود

روند بازار به نقل از ورزش سه نوشت: فرهاد که فصل گذشته پنج بازی آخر استقلال را بدون شکست سپری کرد، درچهار بازی امسال هم تاکنون استقلال را بدون شکست رهبری کرده است.

اواخر لیگ سال قبل بود که وینفرد شفر بعد از شکست یک بر صفر برابر پدیده از هدایت استقلال برکنار و فرهاد مجیدی کمک وی هدایت استقلال را به عهده گرفت .

استقلال  سه بازی در لیگ و ۲بازی درآسیا داشت که فرهاد مجیدی با ۳برد و ۲تساوی به کار خود پایان داد.

تیم مجیدی در فصل گذشته در لیگ برتر استقلال خوزستان و سپیدرود را شکست داد، دربرابر صنعت نفت در آبادان با مردود شدن گل سالمش بدون گل متوقف شد.در آسیا از سد العین در امارات گذشت و برابر الدحیل در تهران مساوی کرد .تیم فرهاددر مجموع در پنج بازی ۹گل زدو ۵گل خورد.

امسال و پس از مشکلات باشگاه با استراماچونی و ترک استقلال و انتخاب او به عنوان سرمربی تاکنون هدایت استقلال را در چهار بازی به عهده داشته است . در آسیا با ۸گل زده الکویت و الریان را از پیش رو برداشته است و درلیگ با ۴گل زده و سه گل خورده یک پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان و یک تساوی برابر رقیب دیرینه پرسپولیس کسب کرده است.

فرهاد مجیدی و تیمش استقلال  با آمار خیره کننده ۲۱گل زده و ۹گل خورده و سه کلین شیت  از ساعت ۱۸در اربیل عراق در دهمین بازی خود به عنوان سرمربی استقلال به مصاف الشرطه خواهند رفت .این فرهاد و این استقلال آماده این روزها  علیرغم مصدومان متعدد در اردوی تیم، روز دوشنبه توانائی برد برابر حریف عراقی و التیام شکست تیم ملی برابر این تیم برای هواداران فوتبال در خاک عراق را دارند تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا