کسب و کار

هر آنچه که باید از یک فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتظار داشته باشید!

مراجعه حضوری برای خرید انواع لوازم ضروری به خصوص محصولات خانه و آشپزخانه، امروزه برای بسیاری از افراد که دارای مشغله کاری هستند، سخت می باشد. به همین علت فروشگاه های آنلاین برای راحت تر شدن این امر به وجود آمدند اما برای خرید از مجموعه های آنلاین نیز برای خرید هرگونه وسیله از جمله لوازم خانگی، دردسر و مشکلات مخصوص به خود را دارا می باشد؛ به همین منظور در این مقاله سعی در آشنا کردن شما با یکی از مراکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و طرح های درحال اجرا در این مجموعه را داریم.

مجموعه آنلاین خرید انواع لوازم خانگی انتخاب سنتر

این روز ها افراد علاقه ی بیشتری به خرید آنلاین داشته چرا که زمان کمتری را صرف گشت و گذار در بین فروشگاه ها و محصولات مختلف کرده و در نهایت سریع تر به محصول موردنظر خود خواهند رسید. اما مسئله ی اصلی پیدا کردن فروشگاهی مورد اعتماد برای خرید، به خصوص لوازم خانگی، این دسته از کالا های سنگین که از نظر قیمتی نیز هزینه ی قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند بالا می باشند که به نوعی پر ریسک هستند. یکی از تخصصی ترین مراکز آنلاین برای خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه انتخاب سنتر است که پس از چند دهه فعالیت در این زمینه امروزه نمایندگی رسمی برند های پرطرفدار دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست را به خود اختصاص داده است. این مجموعه ی آنلاین در حال حاضر دارنده ی تمامیه محصولات در دسته بندی های انواع یخچال فریزر ها، شستشو و نظافت (انواع ماشین لباسشویی، انواع ماشین های ظرفشویی، جاروبرقی ها، اتو و …)، صوتی و تصویری (انواع تلویزیون ها، پخش کننده خانگی، ساندبار ها)، انواع اجاق گاز، هود، فر توکار، زودپر، مایکروویو و … بوده و آماده ی ارائه بهترین خدمات به خریداران می باشد. این مجموعه با هدف بالا بردن رضایت خریداران، از مشاوران تخصصی و رایگان بهره برده تا شما را در تمامیه مراحل از نظر ارائه ویژگی های مربوط به محصول موردنظر، ثبت سفارش، ارسال و در نهایت نصب و راه اندازی محصول موردنظر شما را راهنمایی و کمک کنند. اما به طور کلی دلیل محبوبیت این مجموعه به علت وجود طرح های متنوعی از جمله جشنواره انتخاب من لوازم خانگی، طرح پیش فروش لوازم خانگی و طرح خرید قسطی لوازم خانگی می باشد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

جشنواره تخفیف های بهاری انتخاب من، در انتخاب سنتر

برای خرید انواع لوازم خانگی نگران هزینه های بالای این دست از محصولات نباشید امروزه مجموعه ی آنلاین انتخاب سنتر به منظور افزایش قدرت خرید همراهان همیشگی خود اقدام به اجرای جشنواره تخفیف انتخاب من لوازم خانگی کرده است این جشنواره تخفیف بهاری با در نظر گرفتن تخفیف های ۲۱درصدی بر روی محصولات جاروبرقی، ۱۵درصدی بر روی ماشین های لباسشویی و همچنین تلویزیون ها، ۱۲درصدی بر روی انواع اجاق گاز های رومیزی و توکار، ۱۱درصدی بر روی پنکه ها و در آخر ۱۴درصدی بر روی انواع آبمیوه گیری ها امکان دسترسی و خرید راحت را برای تمام افراد فراهم آورده است. همچنین این مجموعه برای کاهش دادن بیشتر هزینه های افرادی که از این جشنواره بهره مند شده اند، هدیه ی اولین خرید را نیز در نظر گفته که تقریبا بیشتر هزینه ها را برای خرید محصول، کاهش داده است. از دیگر خدمات ویژه ای که انتخاب سنتر برای افراد استفاده کننده از طرح جشنواره انتخاب من در نظر گرفته است مشاوره های تخصصی و کاملا رایگان برای خرید، ارسال فوق سریع برای سراسر ایران و در آخر امکان پرداخت هزینه درب منزل می باشد.

جشنواره تخفیف های بهاری انتخاب من، در انتخاب سنتر

طرحی که اولین بار در ایران توسط انتخاب سنتر در حال اجرا می باشد!

به دلیل افزایش ناگهانی قیمت ها و تحت تاثیر قرار گرفتن تمام بازار ها به خصوص بازار انواع لوازم خانگی، به طبع قدرت خرید بسیاری از افراد کاهش پیدا کرده و انتخاب سنتر برای راه حل و چاره ی این مسئله، اقدام به اجرای طرحی که برای اولین بار در ایران در حال اجرا می باشد کرده است؛ طرح پیش فروش لوازم خانگی در انتخاب سنتر از مزیت های متعدد از جمله

  • خرید با قیمتی کمتر از قیمت های موجود در بازار
  • ارسال محصول به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ی حمل و نقل
  • امکان خرید کالا هایی که حتی در بازار موجود نمی باشند
  • انبار و ارسال ۲۰ – ۶۰ روز کاری می باشد.

مهم ترین دغدغه ی افرادی که قصد خرید به صورت پیش خرید را دارا می باشند به طبع اصل بودن کالا و تحویل به موقع سفارش می باشد؛ مجموعه ی آنلاین خرید لوازم خانگی انتخاب سنتر از طرف اتحادیه لوازم خانگی، صوتی و تصویری دارای مجوز رسمی بوده و همانطور که بالاتر نیز گفته شد نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب یعنی برند های دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست نیز می باشد.که شما می توانید برای مطمئن شدن و صحت این موضوع، با مراجعه به سایت ‌های دوو و اسنوا بررسی قسمت نمایندگی‌ ها اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه آنلاین نیست؛ این مجموعه با دارا بودن ۵ فروشگاه حقیقی به آدرس های

  • شعبه ۱: سه راه امین حضور، نبش پاساژ پردیس، خانه دوو
  • شعبه ۲: سه راه امین حضور، خیابان ایران، بعد از گوته، پلاک ۶۷
  • شعبه ۳: خیابان ری، نرسیده به خیابان آبشار غربی، پلاک ۶۸۶
  • شعبه ۴: خیابان ری، نبش آبشار غربی، جنب بانک سپه، پلاک ۷۱۰
  • شعبه ۵: خیابان ری، قبل از خیابان بهرون، پلاک ۷۵۹ در حال فعالیت می باشد.

و به طور کلی این مجموعه از خدمات متمایز کننده ای از جمله مشاوره های تخصصی و البته رایگان، ارسال سریع به سراسر ایران و با در نظر گرفتن حداقل ۴ ساعت برای ارسال محصولات با مقصد تهران و نهایت تا ۴۸ ساعت برای شهر های دیگر ایران، هدیه برای اولین خرید آنلاین و امکان پرداخت در محل را با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان و خریداران خود فراهم آورده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا