اقتصادی

فروش اقساطی لوازم خانگی رونق گرفت

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: با توجه به اثر پذیری قیمت لوازم خانگی از مواد اولیه و کاهش تقاضا، فروش اقساطی لوازم خانگی رونق گرفته است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای اکبر پازوکی گفت: در واقع بانک ها پول را باید در تولید هزینه کنند چراکه این امر خود به خود منجر به رونق چرخه تولید و فروش می شود.

او گفت: متاسفانه امروز پول در تولید هزینه نمی شود و خرید کالا به صورت اقساط یا چکی به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی کاهش تقاضا را عامل رونق فروش اقساطی اعلام کرد و افزود: طی ماه‌های گذشته قیمت مواد اولیه رشد چشمگیری داشت و به دنبال آن لوازم خانگی گران شد که در نتیجه با کاهش قدرت خرید مردم، فروشگاه‌داران مجبور به عرضه اقساطی هستند.

پازوکی گفت: در گذشته وضعیت بازار لوازم خانگی آنقدر آرام بود که کسبه اجناس مورد نیاز را شرایطی یا اقساطی به مردم می‌فروختند. عده‌ای هم بودند که کالای خود را بلند مدت اقساطی می‌خریدند اما در دو سال اخیر افزایش قیمت ارز و تاثیر آن باعث فروش اقساطی شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا