کسب و کار

فروش انواع میلگرد ساده و آجدار در آهن ۱۱۸

فروشگاه اینترنتی آهن ۱۱۸ فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۲ آغار نموده و با توسعه و گسترش نیروها و مجموعه خود توانسته به سابقه درخشانی دست یابد. آهن ۱۱۸ پایگاه اطلاع رسانی به منظور سطح ارتقای بینش و آگاهی فعالان آهن و فولاد به امر اطلاع رسانی جامع ترین و آخرین اخبار آهن و فولاد می پردازد و به کاربران و فعالان بازار آهن و فولاد کمک می کند که با آگاهی و بینش نسبت به تغییرات بازار، در بازارآهن و فولاد فعالیت کنند.

کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی، پرسنل مجرب و متخصص، احترام به اصول مشتری مداری و فروش بر مبنای نیازهای جامعه صنعتی از مهم‌ترین نقاط برجسته مجموعه آهن ۱۱۸ می باشد. همچنین پذیرش سفارش اختصاصی مشتریان و ارائه محصول با کیفیت بالا، قیمت مناسب و وجود تنوع محصول همراه با انعطاف پذیری در تولید، این مجموعه را از سایر مجموعه های تولیدی مشابه متمایز نموده است و موجب شده تا همواره پاسخگوی نیازهای بازار داخلی و خارجی باشد.

مهم ترین هدف این مجموعه کسب رضایت مندی و ارتقای مشتری مداری می باشد. که با رعایت استاندارد های کیفی بین المللی در زمینه فروش محصولاتی از جمله ، میلگرد، تیرآهن، لوله، و… و اجرای پروژه ها و همچنین بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآزموده، سعی در دستیابی به این اهداف دارد.

از تخصصی ترین خدمات این مجموعه فروش میلگرد در انواع مختلف از جمله میلگرد آجدار و ساده می باشد.

امروزه همه‌ی ما اطلاعاتی راجع به میلگرد داریم و از طریق پیرامون خود تا حدودی می‌دانیم که یکی از مصالح مورد استفاده در سازه‌ها میلگرد می باشد. میلگرد، در واقع به فولادی گفته می‌شود که نام دیگر آن آرماتور است. این فولاد که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دلیل شکل سیم یا آرماتور مانند آن، به آن فولاد میلگرد گفته می‌شود.

بیشترین مصرف میلگرد در صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی می باشد پس باتوجه به این نکته می توان نتیجه گرفت که رونق بازار مسکن یا تسریع روند ساخت پروژه ها باعث افزایش تقاضای میلگرد شده و همین افزایش تقاضا موجب افزایش قیمت میلگرد یا همان آرماتور می شود.

میلگرد در انواع مختلف از جمله میلگرد ساده و میلگرد آجدار ، به عنوان یک الگو برای بهتر متصل نمودن بتن‌ها به هم می‌باشد.

میلگرد ساده میلگردی است که از نظر شکل ظاهری صاف و رویه بدون آج دارد. میلگرد ساده یا میلگرد بدون آج یکی از انواع میلگرد ها می باشد که مقطعی توپر و آرماتوری فولادی محسوب می شود و در ساختمان سازی در میان بتن ها از آن استفاده می شود. مقطع توپر منظور محصولات فولادی هستند که با سطح مقطعی دایره ای، مستطیل و یا شش ضلعی طولی بسیار زیادی دارند.

میلگرد ساده

جنس فولاد به کار رفته در میلگرد ساده مشخص کننده مقدار فرم پذیری این محصول می باشد. با توجه به تنش تسلیم و مقاومت کششی میلگرد ساده می توان خاصیت فرم پذیری آن را تخمین زد. علاوه بر این از طریق مقدار کربن به کار رفته در این نوع میلگرد می توان قابلیت فرم پذیری آن را محاسبه کرد به گونه ای که هر چه مقدار کربن کمتری در این نوع میلگرد به کار رفته باشد آن میلگرد قابلیت فرم پذیری بالایی دارد. در نتیجه از میلگرد هایی که خاصیت فرم پذیری آن ها بالا می باشد در صنعت ساختمان به وفور استفاده می شود زیرا خم کاری این نوع میلگرد ها به آسانی انجام می شود.

میلگرد ساده بر خلاف میلگرد آجدار کاربرد زیادی در ساختمان سازی ندارد و بیشتر کاربرد آن در صنعت می باشد. در آیین نامه در مورد کاربرد این نوع میلگرد آمده است که تنها می توان به عنوان میلگرد دور پیچ در اعضای سازه ای بتن آرمه یا در ساختمان های بتن آرمه استفاده نمود و همچنین استفاده از آن ها به عنوان میلگرد سازه ای به جز این مورد در تمامی انواع ساختمان ها ممنوع است.

میلگرد آجدار اما میلگردی می باشد که سطحی دارای برآمدگی و فرورفتگی دارد که به آن ها آج گفته می شود.  میلگرد آجدار با 3  گرید  A3، A2  و A4 تولید می‌شود که هریک مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارد.

میلگرد

بیشترین مورد مصرف این میلگردها معمولا در صنعت ساختمان‌سازی است. از کاربردهای میلگرد آجدار می‌توان به افزایش نیروی برشی، استفاده در بتن‌ریزی کف سازه‌ها، کاربرد در بتن‌ریزی دیوارها، تقویت فونداسیون و افزایش مقاومت بتن اشاره کرد.

در ایران تعداد زیادی کارخانه نورد، میلگرد آجدار را در انواع مختلف تولید می‌کنند. میزان تولیدات در این بخش به مقداری است که نیاز داخلی را برآورده می‌کند و بخشی از آن نیز به کشورهای همسایه صادر می‌شود. آهن ۱۱۸ نیز برای کمک به ارگان ها، کارخانجات، کارگاه ها و کسانی که در کار ساخت و هستند این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب تر و کیفیتی مطلوب در اختیار این افراد قرار می دهد.

شما می توانید برای خرید تمام محصولات آهنی همانند میلگرد که نیاز اساسی در ساخت و ساز هستند با کارشناسان آهن ۱۱۸ با شماره ۵۴۴۷۳_۰۲۱ تماس حاصل نموده و همچنین از مشاوره رایگان جهت خرید محصول مورد نظر خود بهره مند شوید. اگر قصد مشاهده قیمت محصول مورد نظر خود در سایز های مختلف را دارید، مجموعه آهن ۱۱۸ این امکان را فراهم آورده تا با مراجعه به سایت این فروشگاه، قیمت تمام محصولات را استعلام کنید. آهن ۱۱۸ با نیرو های متخصص خود جهت راحتی و اطمینان شما در خرید، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته است پس در خرید از این مجموعه نیازی به نگرانی نیست. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا