کسب و کار

راه های فروش سریع خودرو بدون دردسر

خرید و فروش ماشین، کاری پردردسر و زمان بر است. بسیاری از افراد از ریسک‌های خرید خودرو آگاه هستند اما فروش خودرو نیز به ­همان ­اندازه، کاری پرخطر محسوب می گردد. فروشنده خودرو ازطرفی برای فروش خودرویش، عجله دارد اما ازطرفی هم نمی‌خواهد، ضرر کند.

در این مقاله، چالش‌های فروش خودرو را بررسی کرده و راه­حل­های پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک را برای آن­ها بررسی می‌کنیم. درصورتی‌که قصد فروش خودروی خود را دارید، این مقاله در کاهش دردسرهای آن به شما کمک خواهد کرد.

خودروی شما چه قیمتی دارد؟

فرض کنید شما صاحب یک خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هستید. چطور می‌توانید از قیمت آن در بازار خرید و فروش ماشین https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/مطلع شوید؟ مسلما، مشورت با دلال‌ها گزینه امنی نیست. درست است که کارشناسی فنی خودرو، می‌تواند معیاری برای قیمت‌گذاری باشد اما قیمت‌گذاری باید در مقایسه با دیگر خودروها صورت بگیرد. ازطرفی، قیمت‌گذاری غیرواقعی، بدون توجه به شرایط فنی خودرو، مشتریان را از شما دور می­کند.

راه‌حل پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک ، قیمت‌گذاری فنی خودرو، توسط کارشناسان خبره‌ای است که می‌توانند قیمت ماشینی مانند پژو ۲۰۵ تیپ ۵ را در مقایسه با دیگر انواع خودروهای هم‌رده آن نیز بسنجند. قیمت‌گذاری واقعی، استرس شما را در مورد احتمال ضرر در معامله، برطرف می‌کند. همچنین، باعث می‌شود، مشتری واقعی نیز سریع‌تر پیدا شود.

دیگر مزایای کارشناسی فنی خودرو در همراه مکانیک برای فروشنده

در بازار خرید و فروش ماشین، هربار که قصد معامله دارید، باید کارشناسی فنی انجام دهید. این فرآیند، علاوه­بر وقت، هزینه زیادی نیز می‌طلبد.

در بازار خرید و فروش ماشین، هربار که قصد معامله دارید، باید کارشناسی فنی انجام دهید. این فرآیند، علاوه­بر وقت، هزینه زیادی نیز می‌طلبد.

ازطرفی، کارشناسی فنی برخی خودروها مانند ۲۰۶ تیپ ۵ حساسیت بیشتری دارد چراکه این خودرو در طول سال‌های تولیدش، کیفیت‌های متفاوتی داشته است. به‌طورمثال، پژو ۲۰۶ تیپ ۵شما با مدل سال ۱۳۸۸ ممکن است، کیفیت بالاتری از همین خودرو که در سال ۹۳ تولیدشده است، داشته باشد. به­همین­دلیل، بهره‌گیری از کارشناسان خبره‌ای که روزانه چندین خودرو را کارشناسی کرده و روی کار خود ضمانت ۱۰۰ درصد می‌دهند، بیش‌ازپیش، اهمیت می‌یابد.

مسئله دیگر هم عدم رضایت مشتری پس از خرید است که به سراغ فروشنده بیاید و از ایراداتی که در ماشین پیداکرده، شکایت کند. امری که قطعا خوشایند نیست و ممکن است، باعث مسائل حقوقی نیز بشود. دراین­مورد، مسئولیت گزارش فنی خودرو در پلتفرم خرید و فروش همراه مکانیک کاملا برعهده این پلتفرم خواهد بود.

صرفه‌جویی در وقت

درصورتی‌که بخواهید پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فرضی ما در این مقاله را در بازار خرید و فروش ماشین بفروشید؛ ناچار هستید از روزی که تصمیم به فروش می‌گیرید قید استفاده از آن را بزنید. در فروش سنتی باید ماشین خود را روزها یا شاید هفته‌ها در نمایشگاه بگذارید تا شاید مشتری­ای برای آن پیدا شود. این در حالی است که با استفاده از خدمات پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک می‌توانید تا روز آخر از ماشین خود استفاده کنید.

 همچنین، با انجام کارشناسی فنی در پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک ، مقدار زیادی در وقت و هزینه فروشنده صرفه‌جویی خواهد شد.

 کاهش تماس های تلفنی

چه ماشین خود را در سایت‌های خرید و فروش ماشین گذاشته باشید چه در یک نمایشگاه، روزانه باید تماس‌های زیادی را پاسخ دهید. بسیاری از این تماس‌ها از سوی افرادی است که واقعا قصد خرید ندارند یا دلال‌های بی‌انصاف بازار هستند. این معضل در مورد خودروی پرطرفداری، مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵ بیشتر نیز می‌شود. در همراه مکانیک مسئولیت مذاکره با مشتری و تشخیص واقعی بودن او با کارشناسان باتجربه این پلتفرم است.

روند فروش ماشین در همراه مکانیک

برای فروش ماشین خود با ورود به قسمت نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک، روی گزینه درخواست فروش کلیک کنید. پس‌ازآن، فرمی بر روی صفحه ظاهر می‌شود که باید آن را پر نمایید. در این فرم باید، نوع و مدل ماشین مثلا پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و اطلاعات فردی خود را وارد نمایید.

روند فروش ماشین در همراه مکانیک

در مرحله بعد باید یکی از سرویس‌های عمومی یا سفارشی فروش خودرو را انتخاب نمایید. کارشناسان همراه مکانیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌منظور هماهنگی قرار بازدید با شما تماس می‌گیرند. با مراجعه کارشناس مربوطه، کارشناسی فنی و قیمت‌گذاری خودرو انجام می‌شود. در صورت توافق، خودروی شما در پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک ، آگهی می‌شود.

وظیفه پاسخگویی به مشتریان، به­عهده کارشناسان همراه مکانیک بوده و تنها در صورتی که مشتری با احتمال خرید بالا پیدا شود با شما تماس گرفته خواهد شد. پس از پیدا شدن مشتری و بازدید نهایی از خودرو، معامله با مشاوره و نظارت کارشناسان حقوقی همراه مکانیک انجام می­شود.

همان‌طور که ملاحظه کردید، فروش خودرو در پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک نسبت به بازارهای فیزیکی خرید و فروش ماشین ، بسیار سریع‌تر و مطمئن­تر است.

سرویس عمومی یا سفارشی

سرویس فروش عمومی پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک کاملا رایگان و شامل خدمات زیر است:

  • فروش خودرو بدون تماس مستقیم
  • بازدید محدود با خریداران تایید شده
  • حضور مشاور حقوقی در کل فرآیند فروش
  • آگهی خودرو در سایت و اپلیکیشن همراه مکانیک
  • ارائه گزارش خلاصه از وضعیت بازار

درست است که این خدمات برای فروش بی‌دردسر خودرو کافی به نظر می‌رسند اما سرویس فروش سفارشی در پلتفرم خرید و فروش ماشین همراه مکانیک برای خودروهای پرفروشی مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵ گزینه بهتری است. این سرویس شامل گزینه‌های زیر نیز می‌شود:

  • مشاوره اختصاصی فروش
  • آگهی در شبکه‌های اجتماعی علاوه­بر سایت و اپلیکیشن همراه مکانیک
  • ارائه گزارش کامل از وضعیت بازار

به‌این‌ترتیب، برای خودرویی مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که ریسک فروش بالایی دارد یا خودروهایی که احتمال فروش پایین‌تری دارند، استفاده از خدمات سفارشی همراه مکانیک توصیه می‌شود.

فروش ماشین کم دردسرتر از همیشه

فروش خودرو نیز مانند خرید آن دردسرهای خودش را دارد. اطمینان از قیمت منصفانه، مسائل حقوقی، پاسخگویی به خریداران و صرف وقت و هزینه، ازجمله این چالش‌ها هستند. این چالش‌ها برای برخی خودروها مانند ۲۰۶ تیپ ۵ به دلیل شرایط خاصی که در تولید دارند، بیشتر نیز می‌شوند.

پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک با فراهم آوردن دو سرویس عمومی و سفارشی، اقدام به آگهی خودرو با قیمت‌گذاری منصفانه بر اساس کارشناسی فنی، کرده است. این پلتفرم با برعهده گرفتن پاسخگویی به مشتریان به میزان زیادی در وقت فروشنده صرفه‌جویی می­کند.

منبع : فروش سریع خودرو سایت تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا