کسب و کار

فروش عمده فرش

خرید و فروش فرش از جمله کسب و کارهای قدیمی است که از گذشته تا به امروز درآمد خوبی داشته است. بسیاری از افراد به دنبال فروش فرش هستند اما نمی دانند برای انجام این کار باید از کجا شروع کنند. یکی از مهم ترین نکات در احداث فرش فروشی، خرید عمده فرش است. بسیاری از کارخانه ها و تولید کنندگان اقدام به فروش عمده فرش می کنند. شما می توانید فرش مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب تر تهیه کنید. گروه صنعتی شادرخ از جمله مراکزی است که اقدام به فروش عمده فرش به سراسر ایران می کند.

فروش عمده فرش ماشینی

با پیشرفته شدن دستگاه های کارخانه های فرش بافی، تولید فرش ماشینی بیش از پیش انجام می گیرد. این فرش ها از ابعاد و تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و به نیازهای خریدار به طور کامل پاسخ می دهند. یکی از مراکز صنعتی که در زمینه تولید فرش فعالیت می کند، مجموعه فرش شادرخ است. این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها اقدام به تولید فرش های ماشینی با انواع ابعاد، تراکم و طرح ها کرده است. این مجموعه اقدام به فروش عمده فرش با مناسب ترین قیمت به خریداران کرده است.

فرش های ماشینی امروزی

همانطورکه پیش از این اشاره کردیم، مجموعه شادرخ فرش های ماشینی را با جدیدترین تکنولوژی و بهترین کیفیت تولید می کند. فرش های ماشینی تولید شده در این مجموعه با استفاده از دستگاه هایی نظیر CRX، CRT، ASR، VTR، Shonherrتولید می شونداین دستگاه ها از پیشرفته ترین دستگاه های فرش بافی هستند. فرش های تولید شده توسط این مجموعه کیفیت و مقاومت بسیار بالاییی داشته و قادر هستند تا سالیان سال عمر کنند. این فرش ها در انواع شانه و تراکم تولید می شود. از بهترین ویژگی‌های فرش شادرخ میتوان به بدون پرز بودن آن ها اشاره کرد. بنابراین شما می توانید اقدام به خرید عمده از این مجموعه نمایید.

توجه به تراکم و شانه فرش در هنگام خرید

یکی از مواردی که در هنگام خرید فرش باید به آن بسیار توجه کنید، تراکم فرش است. تراکم فرش ارتباط مستقیمی با کیفیت، طول عمر و عملکرد فرش دارد. درواقع به فاصله الیاف فرش از یکدیگر تراکم گفته می شود. هرچه الیاف فرش به یکدیگر نزدیک باشد، تراکم فرش نیز بیش‌تر است. فروشنده های عمده فرش انواع تراکم فرش را در اختیار خریدار قرار می دهند. از دیگر مولفه هایی که در هنگام خرید فرش باید به آن توجه کنید، شانه فرش است.

به تعداد گره های عرضی در هر متر از فرش شانه فرش می گویند. چگونگی بافت فرش سبب زیبایی آن می شود. بنابراین نزدیک بودن فرش به طرح اصلی اهمیت بسیار زیادی دارد. هرچه تراکم فرش بیشتر باشد، فرش به طرح اصلی خود نزدیک تر است. تراکم نقش بسیار زیادی در مقابله با ساییدگی فرش دارد. هرچه فرش متراکم تر باشد، باکیفیت تر بوده و درنتیجه طول عمر بیش تری نیز خواهد داشت.

اگر به دنبال خرید فرشی زیبا با بافتی ویژه هستید، خرید فرش های متراکم گزینه ای بسیار مناسب برای شما است. فرش‌هایی با تراکم بالا از لطافت بسیار خاصی برخوردار بوده و طرفداران بیشتری دارد. بنابراین می‌توانید با خرید عمده این نوع فرش‌ها فروش بسیار خوبی داشته باشید.

مزایای فروش عمده فرش با تراکم بالا

از مزایای فروش عمده فرش با تراکم بالا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرش هایی که تراکم بالا دارند تعداد گره بیش تری نیز دارند.
  • فرش های متراکم دارای ضخامت کمی هستند.
  • فرش های تولید شده فرش متراکم وزن بیشتری داشته و به خوبی روی زمین می نشینند.
  • این نوع فرش ها مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • فرش هایی با تراکم بالا مقاومت بسیار خوبی در برابر کوبیده شدن پایه مبل، تخت، میز و… دارند.
  • نظافت فرش های با تراکم بالا راحت تر است.
  • این فرش ها نسبت‌به فرش های با تراکم پایین زیباتر هستند.

نکات مهم در هنگام خرید و فروش عمده فرش

در هنگام خرید فرش باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. توجه به این نکات می تواند در فروش شما تاثیر مثبتی بگذارد و سود بیشتری کسب کنید. یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید، انتخاب بهترین جنس فرش است. بهتر است فرشی را انتخاب کنید که کیفیت بسیار عالی داشته و بیشتر افراد برای خرید آن ترغیب شوند.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید فرش باید به آن توجه کنید، توجه به تراکم و شانه فرش است. توصیه می‌کنیم از هر فرشی تراکم و شانه متناوب متنوعی را خریداری کنید تا همه افراد با بودجه های مختلف قادر به خرید از شما باشند. از دیگر نکات بسیار مهم قابل شستشو بودن آن است. ازآنجاییکه فرش به عنوان کالایی گران قیمت تلقی می شود، شستشو آن اهمیت بسیار زیادی دارد. شستشو فرش باید به‌گونه ای باشد که رنگ و کیفیت فرش تغییر نکند. بنابراین قبل از خرید فرش از قابل شستشو بودن آن اطمینان لازم را کسب کنید.

از دیگر مؤلفه هایی که بیشتر افراد برای خرید فرش به آن توجه می‌کند، عدم پرزدهی فرش است. پرزدهی فرش به دلایل متعددی ممکن است رخ دهد. فرش باکیفیت فرشی است که تا سالیان طولانی دچار مشکل نشود. این نوع فرش ها طول عمر بیش تری نیز در میان سایر فرش‌ها دارند. اگر می خواهید فروش بسیار خوبی را کسب کنید انتخاب فرش با رنگی مناسب بسیار مؤثر است. سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که مطابق با هر دکوراسیونی باشد. در این صورت بیشتر افراد برای خرید فرش رغبت نشان می‌دهند. امروزه رنگ خاکستری بیش ترین طرفدار را در میان افراد دارد.

فرش ماشینی

سخن پایانی

فرش یکی از کالاهای حیاتی در زندگی ما ایرانی‌ها است. بسیاری از افراد فرش را به عنوان یکی از مهم ترین وسایل منزل دانسته و سعی در خرید بهترین نوع آن دارند. بسیاری از فروشندگان در شهرهایی مانند کاشان اقدام به فروش عمده فرش با قیمت مناسب می کنند. یکی از این مجموعه ها گروه صنعتی شادرخ است. برای خرید عمده فرش می توانید به این مجموعه مراجعه کرده و فرش مورد نیاز خود را تهیه کنید. این مجموعه مجموعه سعی کرده است با تولید باکیفیت ترین فرش ماشینی، اصالت فرش های ایرانی را حفظ نماید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا