اقتصادی

طرح فروش فوری فیدلیتی شهریور ۱۴۰۲ + جدول و شرایط

بهمن موتور شرایط فروش فیدلیتی پرایم ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه را اعلام کرد. این شرایط تا ۲۸ شهریورماه برقرار است.

به گزارش روند بازار به نقل از دیجیاتو، بهمن موتور شرایط فروش فیدلیتی پرایم ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه را اعلام کرد. این شرایط از روز ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ فعال می‌شود و تا روز ۲۸ شهریورماه برقرار خواهد بود. در این شرایط دو خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج‌نفره) و تیپ ۲ (هفت‌نفره) در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت.

تمامی خودروهای این شرایط تنها در دو رنگ مشکی و سفید قابل انتخاب هستند. همان‌گونه که می‌توان حدس زد، قیمت فیدلیتی پرایم پنج‌نفره اندکی از نسخه هفت نفره ارزان‌تر است. نسخه پنج‌نفره این خودرو یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد، درحالی‌که بهای نسخه هفت‌نفره آن یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان است.

سود انصراف سالیانه در این شرایط صفر درصد و جریمه تأخیر ماهانه معادل ۳ درصد در نظر گرفته شده است. خودروها با مدل ۱۴۰۲ به دست مشتریان می‌رسند. موعد تحویل فیدلیتی پرایم نیز هفته آخر آبان‌ماه ۱۴۰۲ عنوان شده است. به عبارت دیگر، موعد تحویل خودروها در این شرایط حدود ۶۰ روز کاری خواهد بود.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم در شهریورماه ۱۴۰۲:

فیدلیتی یکی از محصولات جدید بهمن موتور در دور جدید فعالیت این شرکت است. این خودرو با نام اصلی جتور X70s شناخته می‌شود و محصولی از زیرشاخه چری است. از نظر مشخصات فنی، شباهت کامل میان جتور X70s و نسل اول چری تیگو ۷ وجود دارد. هر دو خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری چری بهره می‌برند که ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نخستین نمونه‌های فیدلیتی از گیربکس دوکلاچه خشک مشابه نسل اول تیگو ۷ بهره می‌بردند. با‌این‌حال، بهمن موتور از میانه سال ۱۴۰۱، گیربکس دوکلاچه تر (Wet) را جایگزین گیربکس خشک قبلی کرده است تا تعویض دنده‌ها در این خودرو بهبود یابد. درحال‌حاضر قیمت فیدلیتی پرایم پنج‌نفره در بازار حدود ۱.۵ میلیارد تومان است. نسخه هفت‌نفره این خودرو نیز یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا