اقتصادی

فروش فوق العاده ۵ خودروی سایپا آغاز شد

فروش فوری سایپا ویژه اعیاد شعبانیه از امروز ۱۶ اسفند با عرضه ۵ محصول آغاز کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، سایپا طرح فروش فوق العاده را از امروز ۱۶ اسفند ساعت ۱۰ صبح به مناسبت اعیاد شعبانیه با عرضه پنج محصول آغاز کرده است.

در این مرحله پنج خودرو شاهین، ساینا، کوییک، تیبا۲ و سایپا وانت عرضه شده‌است. این طرح به مدت دو روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت و محدودیت ها پیشین به قوت خود باقی است.

متقاضیان با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com و وارد شدن به پنل کاربری از امروز ساعت ۱۰ صبح در این طرح شرکت کنند.

موعد تحویل خودرها ۹۰ روزه و با قیمت قطعی خواهد بود.

متقاضیان با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرحهای مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند. برای دریافت جزئیات بیشتر کلیک کنید.

فروش فوق العاده محصولات خودروسازی سایپا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا