اقتصادی

فوری / فروش فوق العاده بدون قرعه کشی ایران خودرو + جزییات

روند بازار – ایران خودرو در نظر دارد بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، محصولات هایما ( S۵ پلاس و S۷ پلاس) را بدون قرعه کشی عرضه کند.

این طرح از تاریخ پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد.

شرایط بخشنامه:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲ .ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی می‌باشد. در صورت احراز مغایرت اطلاعات اظهار شده، ثبت نام لغو و مبلغ واریزی طی بیست روز کاری مسترد خواهد گردید.

۳ .امکان صلح در این قرارداد وجود ندارد.

۴ .گارانتی خودرو رس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است

۵ .امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.
۶ .خودروهای ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده و استاندارد زیست محیطی و مقررات اعالم شده حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث، مشتری متعهد به ررداخت مابهالتفاوت میباشد.
۷ .چنانچه مشتری در یک سال اخیر نسبت به بروزرسانی آدرس محل سکونت خود در سیستم راهور ناجا اقدام نموده و طی این مدت، محل سکونت خود را تغییر نداده است، نیازی به ارائه برگه احراز سکونت ندارد.

برای اطلاع بیشتر به ایران‌خودرو مراجعه کنید.

جدول شرایط فروش بدون قرعه کشی خانواده هایما-اسفند 1400

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا