فرهنگی

فروش نمایشگاه مجازی کتاب به ۴۶ میلیارد تومان رسید

با پایان هفتمین‌روز از برپایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران، میزان فروش ‌نمایشگاه مجازی کتاب به ۴۶ میلیارد تومان رسید.

به گزارش روند بازار کتاب به نقل از مهر ، با آغاز هشتمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۸۷۸ هزار و ۷۶۶ نسخه کتاب به مبلغ ۴۶۰ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۶۴ ریال خریداری شده است.

به این ترتیب، از روز نخست نمایشگاه مجازی کتاب تهران تاکنون ۳۵۸ هزار و ۵۱۳ بسته از طریق پست کتاب و ۱۹ هزار و ۱۷۰ بسته از سوی ناشران ارسال شده است.

همچنین، از مجموع ۱۵۴ هزار و ۷۰۶ سفارش، ۶۴ هزار و ۸۴۴ سفارش ارسال شده است و ۸۹ هزار و ۸۶۲ سفارش در انتظار ارسال هستند.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب به tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۲۴ ساعته است، کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول ششم بهمن ماه سال جاری شروع به کار کرده است. برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب تهران در هفته نخست بهمن، فرصتی است برای عاشقان کتاب تا جدید ترین کتاب های ناشران ایران که مربوط به  سال ۱۳۹۲ به بعد است را با تخفیفی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد خریداری و کتاب را در نشانی خود دریافت کنند.

ناشران از دی ماه امسال با مراجعه به سایت خانه کتاب، ضوابط و شرایط حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران را دریافت کردند.

هزاران ناشر در ۳۱ استان کشور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت خواهند کرد. صدها هزار عنوان کتاب جدید که در ۷ سال اخیر منتشر شده، در نمایشگاه مجازی کتاب تهران معرفی و امکان خرید دارد.

خبرنگار: صادق وفایی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا