اقتصادی

شرایط فروش کی ام سی X۵ ویژه آذر ۱۴۰۲ + جدول

کرمان موتور در آذرماه ۱۴۰۲، نخستین شرایط فروش کی ام سی X5 را اعلام کرد. این شرایط فروش از نوع نقدی است.

به گزارش روند بازار، کرمان موتور در آذرماه ۱۴۰۲، نخستین شرایط فروش کی ام سی X5 را اعلام کرد. این شرایط فروش از نوع نقدی است که در آن مشتریان باید تمامی وجه اعلام‌شده به‌عنوان قیمت خودرو را در یک مرحله پرداخت کنند. موعد تحویل خودروها در این بخشنامه نیز اسفندماه ۱۴۰۲ اعلام شده است که کمتر از ۹۰ روز کاری خواهد بود.

قیمت KMC X5 در شرایط فروش کرمان موتور معادل یک میلیارد و ۳۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است. بنابراین بهای این خودرو در مقایسه با نسل قبلی آن، یعنی جک S5 فیس‌لیفت، اندکی متفاوت است. مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، خاکستری روشن و قهوه‌ای سفارش دهند. جریمه در تأخیر خودرو نیز به‌صورت سه درصد ماهانه محاسبه خواهد شد.

جدول شرایط فروش کی ام سی X5 در آذرماه ۱۴۰۲:

خودروقیمتموعد تحویلرنگ‌هاجریمه تأخیر
کی ام سی X5۱,۳۲۹,۱۰۰,۰۰۰اسفند ۱۴۰۲سفید، مشکی میکا، خاکستری روشن و قهوه‌ای۳ درصد ماهانه

کی ام سی X5‌ سومین نسل جک S5‌ در بازار ایران به‌حساب می‌آید. محبوبیت فوق‌العاده بالای این خودرو به‌خصوص در نسل اول، کرمان موتور را مجاب کرد تا تولید آن را در نسل‌های بعدی نیز ادامه دهد. در سوی دیگر، جک نیز به همین مسئله پرداخته است و نسخه‌های جدیدی از جک S5‌ را معرفی می‌کند که اکنون در ایران شاهد آن‌ها هستیم.

KMC X5 از مشخصات فنی مشابه با جک S5 فیس‌لیفت بهره می‌برد که البته در نسخه جدید بهبود یافته‌اند. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر این خودرو، اکنون راندمان بیشتری ارائه می‌دهد که در حداکثر حالت ممکن به ۱۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. جعبه‌دنده شش‌سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در KMC X5 بر عهده دارد. کروز کنترل، دی لایت، چهار عدد ایربگ، تهویه اتوماتیک دوگانه، سقف پانوراما، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی هجده اینچی، ترمز پارک برقی، تریم داخلی چرمی، کلاستر دیجیتال، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و گرمکن صندلی‌های جلو بخشی از تجهیزات کی ام سی X5‌ هستند.

منبع : دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا