اقتصادی

فروش ۶۵ هزار صندلی ایران ایر در ایام اربعین

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) تاکنون بیش از ۶۵ هزار صندلی را برای سفر‌های اربعین فروخته است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسام قربانعلی با اشاره به افزایش پرواز‌های هما در عملیات اربعین ۱۴۰۲ به ۲۷۷ پرواز گفت: این افزایش به جز مسیر‌هایی است که در داخل کشور، به مبدا غیر از تهران انجام می‌شود که با احتساب آن مسیر‌ها به بیش از ۳۰۰ پرواز در عملیات اربعین ۱۴۰۲ تاکنون رسیده است.
قربانعلی در خصوص پرواز فوق العاده هما از سایر ایستگاه‌ها گفت: اولین پرواز بین المللی در تاریخ ساخت فرودگاه سمنان به مقصد نجف فردا انجام می‌شود. پرواز شاهرود، خرم‌آباد، زنجان و شیراز هم به مقصد فرودگاه نجف انجام خواهد شد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به افزایش ظرفیت و رسیدن میزان فروش به متوسط ۷۰ درصد تاکید کرد که با ایجاد صندلی در مسیر‌های گفته شده همچنان تهیه بلیت در وب سایت رسمی هما قابل دسترسی است.
وی در ادامه به افزایش پرواز‌های نجف اشاره کرد افزود: چندین پرواز فوق العاده از فرودگاه امام برای نجف برقرارشده است. این پرواز‌ها در روز دوازدهم، سیزدهم و هفدهم شهریور انجام می‌شود.
قربانعلی در خصوص انجام یک پرواز ویژه از فرودگاه نجف به فرودگاه مهرآباد گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده و کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری در دهم شهریور، یک پرواز از فرودگاه نجف به مقصد فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد. این پرواز ویژه با شماره پرواز ۵۳۰۰ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه نجف پرواز خواهد کرد.
 مدیرکل روابط عمومی “هما “در پایان گفت: پیام رسان بله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس ایران ایر یا “هما” در نرم افزار بله ایجاد شده است که آخرین اطلاعات پروازی هما در این کانال اعلام خواهد شد و زائرین که در کشور عراق تلفن همراه خود را خاموش می‌کنند یا دسترسی لازم را ندارند برای کسب آخرین اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را دریافت کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا