اقتصادی

فقط با این فاکتور طلا بخرید

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت:اصناف باید هنگام فروش سکه و طلا اعم از مصنوعات و آب شده، نسبت به صدور فاکتور ثبت شده در سامانه جامع تجارت و ارائه آن به مشتری اقدام کنند.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای محمد مهدی براداران معاون صنایع عمومی وزارت صمت در ضمن اشاره به الزام ثبت معاملات انواع طلا در سامانه جامع تجارت، بر ارائه فاکتور قابل استعلام سامانه در انواع معاملات سکه و طلا تاکید کرد.

معاون وزیر صمت گفت: همه اصناف و واحد‌های سکه و طلا بایستی هنگام فروش سکه، طلا (آب شده و مصنوعات) نسبت به صدور فاکتور ثبت شده در سامانه جامع تجارت و تحویل به مشتری اقدام کنند.

او گفت: زیر ساخت لازم در سامانه جامع تجارت پیاده‌سازی شده و فراگیری صدور فاکتور متحدالشکل می‌تواند از مشکلاتی نظیر صدور فاکتور غیرواقعی محاسبه دستمزد سود و مالیات بر ارزش افزوده بدون ضابطه توسط برخی سودجویان جلوگیری کند.

فقط با این فاکتور طلا بخرید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا