اجتماعی

فوتی‌های حادثه متروپل آبادان به ۲۱ نفر رسید

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان از رسیدن آمار فوتی‌های حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان به ۲۱ نفر خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، وحید شعبانی صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی و بدون وقفه تیم‌های جستجو و نجات، آوار بردار، آنست، آتش نشان‌ها و نیروهای جهادی تا صبح امروز جمعه ۶ خردادماه پیکر ۲۱ شهروند از زیر آوارها شناسایی، رها سازی و به آرامستان آبادان انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان همچنین با اشاره به استمرار عملیات امداد و نجات، افزود: تاکنون ۴۸ نفر نیز مورد امدادرسانی قرار گرفته‌اند.

وی با توصیه به پرهیز از ازدحام در محل حادثه گفت: شرایط ناپایدار سازه‌ها ضریب خطر وقوع حوادث ثانویه را در منطقه بالا برده و عملیات آوار برداری را با پیچیدگی و سختی مواجه کرده است.

شعبانی در پایان بار دیگر تاکید کرد جمعیت هلال احمر تا پایان عملیات آوار برداری و خروج همه افراد محتمل در ساختمان متروپل در میدان خدمت و در کنار مردم آبادان خواهد ماند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا