اجتماعی

فوت ۱۸۴ بیمار کرونایی دیگر در کشور

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ طی شبانه روزگذشته جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، تاکنون سه میلیون و ۱۳۸ هزار و ۳۳۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۹۹ هزار و ۴۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۷۳ دُز رسید.

همچنین از دیروز تا امروز ۷ خرداد و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۵۳۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۸۶ هزار و ۱۱۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا