اجتماعی

فوت ۱۹۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، از فوت ۱۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

روند بازار – به گزارش مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر یکشنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به شناسایی ۳ هزار و ۳۶۲ مورد جدید کرونا در کشور، گفت: آمار بیماران به ۴۴۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: یک هزار و ۳۷۷ فرد مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

لاری به ۱۹۵ مورد فوتی در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲۵ هزار و ۵۸۹ نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به بستری ۴ هزار و ۵۹ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه، گفت: تاکنون ۳۷۴ هزار و ۱۷۰ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند.

لاری گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون سه میلیون و ۹۳۲ هزار و۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

خبرنگار: مهناز قربانی مقانکی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا