اجتماعی

فوت ۹۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷ هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور و فوت ۹۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر چهارشنبه چهارم فروردین ۱۴۰۰، گفت: از دیروز تا امروز ۷ هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر رسید.

لاری با ابراز تأسف از اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۴۵ نفر رسید. گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۸۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. و تا کنون ۱۲ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۰۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۷ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

خبرنگار: سمیرا خباز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا