کسب و کار

فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام

قبلا اهمیت زیادی به فونت‌ها داده نمی‌شد اما امروزه از انواع فونت در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود. یکی از پراستفاده‌ترین فونت‌هایی که در اینستاگرام استفاده می‌شود فونت نستعلیق است که در قسمت استوری قادر به استفاده از آن هستید. استفاده از فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام یکی این فونت‌ها است.

استفاده از فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام در گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید متفاوت‌تر از گوشی‌هایی با سیستم عامل آی او اس است که ما در مقاله زیر سعی داریم هر دو را به شما آموزش دهیم.

برای اینکه بتوانید در استوری و پست های اینستاگرام خود از فونت نستعلیق استفاده کنید ابتدا باید یک اکانت اینستاگرام در اختیار داشته باشید که میتوانید با خرید پیج اینستاگرام از پارس اینستاگرام صاحب یک اکانت مناسب شوید.

استفاده از فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام و گوشی‌های اندروید

اگر قصد استفاده از فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام را دارید و از گوشی‌های اندرویدی بهره می‌برید روش‌های دیگری باید به کار ببرید و آن هم دانلود برخی از اپلیکیشن‌ها می‌باشد.

برنامه‌هایی که در زمینه تغییر فونت در اینستاگرام وجود دارد با نام کانوا، انا محترف الخط و اینشات می‌باشد که بسیاری کاربردی هستند.

برنامه CANVA

این برنامه امکان تغییر فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام را فراهم کرده است که از امکانات دیگر آن می‌توان به زیباسازی استوری و تصاویر اشاره کرد.

شما در ابتدا باید وارد برنامه شوید و متن خود را با فونت نستعلیق تایپ کنید، در نهایت با خروجی گرفتن از متن قادر به استفاده از آن در اینستاگرام هستید.

برنامه Ana Muhtarif Al Khat

این برنامه برای هر دو سیستم عامل طراحی شده و از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

شما با استفاده از این اپلیکیشن قادر به خوشنویسی با فونت‌های مختلف از جمله نستعلیق هستید.

متن مورد نظر بر روی تصاویر تایپ شده که بعد از ذخیره کردن می‌توانید در اینستاگرام از آن استفاده کنید.

خرید فالوور هدفمند یک روش هوشمندانه برای جذب دنبال کننده مرتبط با پیج اینستاگرام شماست.

 برنامه اینشات

اینشات یکی از برنامه‌هایی است که تمامی تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام با آن آشنا هستند.

این برنامه یکی از پرامکانات ترین برنامه‌هایی است که علاوه بر زیباسازی، برای فونت نیز می‌توان از آن بهره برد.

برای نوشتن متن با فونت نستعلیق در اینشات پس از تایپ کردن متن، گزینه AA را لمس کنید تا تمامی فونت‌های برنامه به شما نمایش داده شود.

چنانچه فونت نستعلیق در لیست مشاهده می‌شود بر روی آن کلیک کنید و اگر در لیست وجود ندارد گزینه import را فشار دهید و آن را به شکل فایل اضافه کنید.

دقت کنید برای این کار باید از قبل فایل فونت نستعلیق را دانلود کرده باشید.

پس از تایپ متن اقدام به گرفتن خروجی تصویر کرده و آن را به استوری منتقل کنید. فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام از طریق اینشات برای افرادی که با این برنامه کار کرده‌اند و با آن آشنایی دارند پیشنهاد می‌شود.

در صورتی که قصد افزایش فالوور اکانت اینستاگرام تان را دارید میتوانید با خرید فالوور واقعی نسبت به افزایش دنبال کنندگان حساب خود اقدام کنید.

استفاده از فونت نستعلیق برای گوشی آیفون

چنانچه از دارندگان گوشی‌هایی با سیستم عامل آیفون هستید و قصد استفاده از فونت نستعلیق آنلاین برای اینستاگرام در بخش استوری را دارید مرورگر خود را باز کرده و این عبارت را در گوگل جستجو کنید. ( ;۶۴۴۴۴#& ) پس از جستجو،عبارت فوق می‌بایست به « ﮼» تغییر پیدا کند.

با نگهداشتن دست و انتخاب متن را کپی کنید.

اکنون وارد برنامه اینستاگرام شده و کاراکتر کپی شده کلیپ بورد را در ابتدای متن استوری قرار دهید.

با این کار متن نوشته شده به شکل نستعلیق تایپ خواهد شد.

برای راحتی کار ما کاراکتر مورد نظر را در اینجا قرار داده‌ایم که می‌توانید آن را کپی کرده و استفاده کنید.

کاراکتر: ﮼

اگر قصد دارید متن‌های طولانی را با فونت نستعلیق آنلاین در آیفون تایپ کنید به نحوی که هر بار نیاز به کپی کردن کاراکتر مورد نظر نداشته باشید باید آن را به کیبورد دستگاه IOS اضافه کنید.

برای این کار در ابتدا وارد تنظیمات دستگاه شده و گزینه General را پیدا کنید.

در این بخش عبارت keyboard و بعد از آن Text Replacement را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

در قسمت Text Replacement آیکون (+) وجود دارد که با لمس کردن آن وارد قسمت phrase خواهید شد. در بخش شورتکات کلمه یا کاراکتر دلخواه را وارد کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

بعد از مراحل فوق وارد برنامه اینستاگرام شوید و با تایپ کلمه نستعلیق در بخش استوری علامت ﮼ را مشاهده خواهید کرد که با کلیک کردن بر روی آن می‌توانید متن را به شکل نستعلیق تایپ و برای استواری یا بخش‌های دیگر استفاده کنید.

لازم به ذکر است اگر پس از مراحل فوق مشکلی در تایپ کردن داشتید برای فعال سازی تایپ فارسی وارد تنظیمات، General شوید و در بخش keyboards گزینه Add new keyboard را انتخاب کرده و زبان Persian را وارد کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا