اقتصادی

فیات ۵۰۰ وارد سامانه یکپارچه شد

فیات ۵۰۰ به عنوان نخستین خودروی اروپایی، وارد سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شد.

به گزارش روند بازار، در به‌روزرسانی اخیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نام فیات ۵۰۰ از شرکت پارسیان موتور نیز به لیست خودروهای وارداتی سامانه اضافه شده است. به این ترتیب انتظار می‌رود فروش فیات ۵۰۰ به عنوان نخستین خودرو اروپایی، به زودی از طریق سامانه یکپارچه آغاز شود.

‎با ورود فیات ۵۰۰ به سامانه یکپارچه، انتظار می‌رود به زودی و با مشخص شدن مبلغ واریز علی‌الحساب آن، فروش این خودرو نیز آغاز شود. به این ترتیب متقاضیانی که سال گذشته با سپرده کردن ۵۰۰ میلیون تومان اولویت خرید خودرو وارداتی را دریافت کرده بودند می توانند به زودی این محصول را انتخاب کنند.

‎فیات ۵۰۰ یک خودرو هاچ بک ایتالیایی است که در بازارهای اروپا و آمریکا طرفداران بسیار زیادی دارد. این خودرو در بازارهای مختلف با موتورهای متنوعی ارائه می‌شود اما برای بازار ایران مشخصات رسمی اعلام شده از سوی شرکت یک موتور ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی است که به گیربکس اتوماتیک ۵ سرعته مجهز شده است و در تیپ موسوم به دولچه‌ویتا به عنوان بالاترین رده تجهیزات وارد بازار می‌شود.

‎این خودرو ۳.۵۷ متری دیفرانسیل جلو در لیست امکانات رفاهی خود مواردی همچون، مانیتور لمسی با اتصال به ۶ بلندگو، سیستم تهویه خودکار و… را دارد و همچنین در لیست سیستم های ایمنی نیز مواردی همچون کروز کنترل، ۷ ایربگ شامل ایربگ زانو، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری و ترمز های دیسکی به چشم می‌خورد.

‎از همه این‌ها گذشته، چیزی که فیات ۵۰۰ را به یک خودرو محبوب تبدیل می‌کند مشخصات فنی و امکانات آن نیست بلکه هویت و شخصیت این خودرو به عنوان یک خودرو خاص می‌تواند آن را به یک گزینه محبوب برای خرید در بازار خودروهای وارداتی تبدیل کند.

منبع: عصرخودرو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا