فرهنگی

پایان تدوین فیلم داستانی «مردگان هم می توانند برقصند»

تدوین فیلم داستانی «مردگان هم می‌توانند برقصند» به پایان رسید.

تدوین فیلم داستانی «مردگان هم می‌توانند برقصند» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی قیم به پایان رسید.
فیلم داستانی «مردگان هم می‌توانند برقصند» که در اردیبهشت امسال در لوکیشن‌هایی واقع در شهر تهران و محله نظام آباد جلوی دوربین مسعود خداداد رفته بود.
قصه فیلم «مردگان هم می‌توانند برقصند» پیرامون زندگی دو بازیگر تئاتر در دوران کرونا است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی دو هنرمند تئاتر که با آمدن کرونا خانه نشین شده‌اند به چالش کشیده می‌شود و برای امرار معاش با مشکلاتی روبرو می‌شوند و…
در این فیلم بازیگرانی همچون اردلان نعمت الهی، امیرحسین حیوری، مریم اسلامی وبا حضور افتخاری مسعود شریف و سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته‌اند.


سایر عوامل این فیلم عبارتند از : نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: مجتبی قیم، مدیر فیلمبرداری: مسعود خداداد، جانشین تهیه: اباصلت سلیمان نژاد و سید وحید جبارزاده مدیر تولید و برنامه‌ریز: فاطمه شوهانی، صدابردار: امیر حسین هوشمند، طراح صحنه و لباس: مجتبی قیم، کوروش خرم، طراح چهره پردازی: امیر حسین حیوری، تدوین و اصلاح رنگ و نور : علیرضا دهقان، صداگذار و آهنگساز: میلاد استخری، مجری طرح: موسسه هفتمین شهر هنر ایرانیان، مرتضی قراغانی.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا