کسب و کار

قانون ثروتمند شدن را آموختم و میلیاردر شدم

موفقیت بزرگ بعضی وقت ها مانند شانس است، اما مهم‌ تر از همه این است که چگونه این فرصت را از آن خود کنید. من با تکیه بر نیروی دانش و تفکر پولسازی که داشتم کسب و کارم را در حوزه ی زعفران در بستر اینترنت و تجارت الکترونیک راه اندازی کردم و توانستم به درآمد بسیار زیادی برسم.

زعفران یک گرمی نگین

گران ترین ادویه ی جهان یا همان زعفران یک گرمی نگین در انواع مختلفی وجود دارد که یکی از این مدلها زعفران وحشی و زعفران کوهی است که گل آن را به صورت خشک شده به بازار عرضه می کنند.

 زعفران یا گل زعفران وحشی این گیاه خوش عطر و بو در میان ایرانیان بسیار محبوب بوده و برای پخت انواع غذا دسر و نوشیدنیهای سرد و گرم استفاده می شود رنگی که زعفران به غذاها می بخشد می تواند از هر چاشنی و افزودنی قوی تر باشد. این طلای سرخ که کالایی استراتژیک در تجارت به حساب می آید در دنیا به عنوان یک ادویه و گران قیمت مورد استفاده قرار گرفته و در بهترین رستورانهای دنیا برای تزئین و ایجاد طعمی متفاوت در غذا مصرف می شود.

زعفران در تبریز

با توجه به شرایط اقتصادی که امروزه در کشور وجود دارد و به دلیل نوسانات بالایی که قیمت محصولات مختلف به خود می بیند نمی توان قیمت زعفران در بازار را به صورت دقیق ارائه نمود. زیرا قیمت زعفران در تبریز نیز مانند دیگر محصولات مدام در حال تغییر و تحول است.

نمایندگی های فروش زعفران در بازار در کشور در شهر های مختلف ایران فعالیت می کنند و انواع مختلفی از زعفران های تولید شده کشورمان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، همچنین می توان اطلاعات کاملتری در مورد خواص زعفران کیفیت محصولات ارائه شده توسط آنها؛ قیمت روز زعفران و غیره را از طریق این نمایندگی ها به دست آورد.

زعفران در تبریز

زعفران نگین صادراتی قائنات

برای خرید بهترین نوع از گل زعفران یا ادویه دارچین به رنگ و عطر آن دقت کنید تا کیفیت لازم را داشته باشد. در دوران ایران باستان از زعفران نگین صادراتی قائنات برای خوشبو نمودن بدن مانند یک عطر استفاده می شده است که این امر نشان دهنده ی عطر بی نظیر این محصول طبیعی است. از زعفران برای رنگ کردن پارچه ها نیز استفاده می شده است که باعث به وجود آمدن رنگی سرخ و بسیار زیبا در پارچه ها شده است. در تولید فرشهای اصیل ایرانی نیز برای رنگ کردن تخها از این محصول استفاده می شده است. نمونه های خودرو که در صحرا و دشتها رشد می کنند زعفران وحشی یا گل محمدی است که گل آنها شکلی متفاوت دارد. قدرت رنگ دهی زعفران وابسته به میزان خلوص و مرغوبیت آن است نحوه کشت و مکان آن می تواند کیفیت زعفران تولیدی را تعیین کنند. بهترین نمونه زعفران موجود دنیا در ایران تولید شده و مخصوص شهرهای قائنات، گناباد و تربت حیدریه است. زعفران به پنج دسته ی سپیدی، دختر پیچ، پوشال، سرگل و نگین تقسیم می شود که هر کدام برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

زعفران نگین صادراتی قائنات

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا