اجتماعی

قبل از فصل سرما واکسن یادآور کرونا را بزنید

وزیر بهداشت از مردم خواست پیش از فرا رسیدن فصل سرما دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از مشرق، بهرام عین الهی در سفر به سمنان با اشاره به وضعیت ابتلا و مرگ و میرهای گسترده ناشی از کرونا در سال گذشته گفت : حدود سه هفته است که وضعیت کرونا در کشور ثابت بوده و افزایشی نست وی با بیان اینکه موج کرونا شامل سه بخش ابتلا ، بستری و مرگ و میر است افزود : موج اول و دوم رو طی کردیم و هم اکنون در موج مرگ و میر هستیم که وضعیت رو به کاهش است .

وزیر بهداشت با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از مردم خواست برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ، تزریق دز یادآور واکسن را جدی بگیرند و در صورتی که شش ماه از تزریق آخرین دز واکسن آنها گذشته ، همه افراد بخصوص کهنسالان ، افراد دارای نقص ایمنی یا بیماری زمینه ای دز یادآور را تزریق کنند .

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به اختصاص ۵۷ آمبولانس و ۲۰ اتوبوس آمبولانس جدید برای رسیدگی به زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت : پس از برگزاری این مراسم ، این خودروها در کشور توزیع می شود.

عین الهی درباره اجرای طرح دارویار هم گفت : در این طرح مردم بابت دارو هیچ افزایش قیمتی پرداخت نمی‌کنند و داروها را بر اساس نسخه الکترونیک به قیمت سال گذشته و یا حتی کمتر از آن دریافت می کنند .

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا