اقتصادیورزش

قراردادهای بالای ۸ میلیارد ثبت نمی‌شود

با توجه به رقم‌های عجیب و غریب قراردادهای جابه‌جایی بازیکنان، متولیان فوتبال تصمیم گرفته‌اند قراردادهای بالای ۸ میلیارد تومان را ثبت نکنند.

به گزارش روند بازار، روزهای گذشته اخبار مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان جدید برای فصل جدید در رسانه‌ها منتشر شده که رقم‌های سرسام‌آوری را نشان می‌دهند. حالا متولیان امر تصمیم دارند قراردادهای بالای ۸ میلیارد تومان را ثبت نکنند.

به نقل از آخرین خبر، این وضعیت باعث شده تا برخی از باشگاه ها نتوانند در نقل و انتقالات حضور پرقدرتی داشته باشند و یا برخی هم به‌دلیل این وضعیت فاجعه بار فعالیت خاصی نداشته‌اند.

در ارقام اعلامی گفته می شود قراردادهای ۱۸ تا ۲۰ میلیاردی هم ردوبدل شده است که همین ریخت و پاش‌ها باعث شده تا متولیان فوتبال به فکر چاره بیفتند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد متولیان فوتبال تصمیم گرفته‌اند قراردادهای بالای ۸ میلیارد تومان را ثبت نکنند و برای اجرایی شدن این تصمیم هم برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شده تا هیچ باشگاهی راه فرار نداشته باشد.

حالا باید دید واکنش رسمی مسئولان فوتبالی برای عدم ثبت قرارداد بالای ۸ میلیارد چیست و چه راهکاری برای اجرایی شدن آن دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا