ورزش

قراردارد شجاعیان با استقلال امضا شد

بعد از توافق مسئولان دو تیم استقلال و گسترش فولاد ، داریوش شجاعیان با حضور در دفتر پندار توفیقی با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: پیرو مذاکرات قبلی باشگاه استقلال با داریوش شجاعیان و پس از کسب موافقت باشگاه گسترش فولاد تبریز، این بازیکن به صورت قطعی به استقلال تهران پیوست و قرارداد ۳ ساله خود را امضا کرد.

وی افزود: شجاعیان یکی از بازیکنان خوب لیگ در فصل گذشته بود که عملکرد مطلوبی در تیم سابق خود داشت. حضور او در استقلال را خوش آمد می گویم و امیدوارم در استقلال روزهای خوب و موفقیت آمیزی را پیش رو داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: جا دارد از جناب آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد و آقای نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه بابت همکاری که جهت این انتقال داشتند، تشکر کنم. همانطور که به هواداران وعده داده بودیم مشغول جذب بازیکنان خوب و اثر گذار برای تیم هستیم. مذاکرات ما بازیکنان مد نظر کادرفنی ادامه دارد و به زودی خبرهای خوش دیگری تقدیم هواداران خواهیم کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا