اقتصادی

قرعه‌کشی خودرو حذف نشده است

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قرعه کشی خودرو همچنان‌ طبق روال گذشته برای خودروهایی که هنوز در بورس عرضه نشده‌اند انجام خواهد شد و حذف نشده است.

به گزارش روند بازار به نقل از ایلنا، امید قالیباف با اشاره به تداوم برگزاری قرعه‌کشی برای خودروهای فرسوده و مشمولان طرح جوانی جمعیت، گفت: قرعه‌کشی خودرو همچنان‌ طبق روال گذشته برای خودروهایی که هنوز در بورس عرضه نشده‌اند، انجام خواهد شد و حذف نشده است.

وی با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا اظهار داشت: اکنون برای خودرویی که در بورس کالا عرضه می‌شود نیز طرح دارندگان خودرو فرسوده و مشمولان طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: قرعه‌کشی اکنون فقط در مورد چند مدل از محصولات ایران خودرو انجام می‌شود که این خودروها در بورس عرضه نمی‌شود و همه متقاضیان اعم از عادی و مشمول طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو فرسوده می‌توانند مثل گذشته در آن شرکت کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

یک دیدگاه

  1. پس کو چرا کوییک معمولی نمیزاره هرماه همین موقع میزاشت تا به مارسید دیگه الان نمیزاره کلی وام گرفتیم کار کردیم بتونیم کوئیک ثبت نام کنیم افسرده شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا