ورزش

قفل ورزشگاه آزادی پس از دو سال باز شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی در چارچوب مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین؛ با اعلام سهیل مهدی دیدار امروز تیم ‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی، با حضور پنج‌هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که چهار هزار ۵۰۰ نفر از هواداران تیم استقلال و ۵۰۰ نفر از هواداران تیم فوتبال نساجی می‌توانند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

این برای اولین بار است که پس از ۲۰ ماه، دورزشگاه آزادی میزبان تماشاگران خواهد بود. از اسفندماه سال ۱۳۹۸ به دلیل پاندمی کرونا، تمامی رقابت‌های فوتبال در ایران در بخش باشگاهی و ملی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

آخرین حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی در هفته نوزدهم لیگ نوزدهم و در شهرآورد تهران بود که در بهمن‌ماه ۹۸ برگزار و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تیم استقلال تهران امروز در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تیم نساجی است. این دیدار ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا