قند بسته بندی شده تک نفره

قند بسته بندی شده تک نفره پیروز پک سپاهان یکی از اقلام الزامی در تالارها, مجالس,ادارات, رستوران ها و کافی شاپ ها است. این قندهای تک نفره توسط دستگاه بسته بندی قند پیروز پک سپاهان ,به صورت دو حبه و تک حبه و با بسته بندی لفاف کاغذی و پلاستیکی تولید می شوند. هرجا که نوشیدنی گرم مانند چایی و دمنوش سرو شود, قند حبه ای تک نفره نیز به عنوان چاشنی کنار آن قرار می گیرد. در این مطلب از سایت پیروزپک قصد داریم شما را با ویژگی دستگاه بسته بندی قند آن آشنا نماییم.

ویژگی های قند بسته بندی مرغوب

دستگاه بسته بندی قند پیروز پک سپاهان باکیفیت باید شکل و ساختار خود را حفظ کرده و نه آنقدر زود حل شود که مشتری مجبور به استفاده تعداد زیادی از آن باشد و نه آنقدر دیر که حتی پس از نوشیدن کامل چای یا سایر نوشیدنی های گرم حل نشود. گرچه به طور کلی نمی توانیم نسبت حل شوندگی تعداد قند به میزان چای را به طور دقیق اندازه گیری کنیم.
بسته بندی قند, یکی از مهم ترین مواردی است که مستقیما بر کیفیت قند حبه ای تأثیر می گذارد. به کارگیری مواد اولیه پلی اتیلن و نامرغوب بر طعم، رنگ و بوی قند تأثیر خواهد داشت. به علاوه، ظاهر بسته بندی قند باید حرفه ای و مشتری پسند باشد. هنگام خرید قند بسته بندی شده، حتما به برند و لوگوی شرکت, سیب سلامت و کد سلامت اطمینان توجه کنید.

مزایای قند بسته بندی تک نفره

دستگاه بسته بندی قند پیروز پک سپاهان یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار در مجالس,جلسات, ادارات و مکان های عمومی است. این نوع قند مزیت های بسیاری نسبت به قند بدون بسته بندی دارد که در لیست زیر به توضیح آن می پردازیم:

بسته بندی کاغذی و نایلونی از نفوذ آلودگی, بیماری, گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می کند. مصرف کننده نگران تماس دست شخص دیگر با قندها نخواهد بود و با خیالی آسوده قند را نوش جان می کند.

محصولات تک نفره به صورت دانه ای و متناسب با میزان مصرف مهمانان تهیه می شوند که از مصرف اضافی آن جلوگیری می شود. این موضوع در مراسمات,رستوران ها, کافی شاپ ها, هتل ها و غیره اهمیت بیشتری دارد و با گذشت زمان موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

بسته بندی کالا نقشی اساسی در فروش آن دارد و هرچه بسته بندی شیک تر, گیراتر و زیباتر باشد طبیعتا از نظر مشتری جذابیت بیشتری خواهد داشت. قند تک نفره نسبت به قند فله ای، به مراسم,جشن و محل کار شما جلوه زیباتری می بخشد.

مصرف قند بسته بندی تکی در هر وعده غذایی از قند فله ای آسان تر است. همچنین جابجایی قند حبه ای بدون هیچ دردسری ممکن خواهد بود.

دستگاه بسته بندی قند پیروز

دستگاه بسته بندی قند پیروز پک سپاهان یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین موارد در کیفیت نهایی است. این دستگاه ها انواع شکلات و قند را به صورت دو طرف دوخت، در بسته هایی با جنس های مختلف بسته بندی می کنند. محصول باید در برابر نفوذ نور; رطوبت و گرد و غبار محافظت شود,لذا کیفیت بسته بندی نقشی اساسی در فروش خواهد داشت. علاوه بر آن، تمام اتوماتیک بودن دستگاه بسته بندی نیز بسیار حائز اهمیت است، زیرا دستگاه بدون دخالت دست; عمل بسته بندی را انجام داده و تنها به یک اپراتور برای تنظیمات نیاز دارد. به همین علت محصولات کاملا بهداشتی بسته بندی شده و به بازار عرضه می شوند. با خرید دستگاه بسته بندی قند  پیروز پک سپاهان و شکلات, قادر هستید به راحتی تمامی محصولات خود را با ابعاد دلخواه و ظاهری شکیل بسته بندی کنید.

انواع بسته بندی قند

قند در انواع بسته بندی های مختلف با ابعاد و وزن های گوناگون در بازار عرضه می شود. در ادامه مطلب به بررسی انواع قند بسته بندی شده می پردازیم:

قیمت دستگاه بسته بندی قند پیروز پک سپاهان

قیمت قندهای بسته بندی متناسب با نوع, ابعاد، کیفیت و وزنشان متغیر هستند. نوع بسته بندی قند نیز در قیمت نهایی آن تأثیرگذار است، برای مثال قندهایی که با بسته بندی پلی اتیلن عرضه می شوند، ارزان تر از بسته بندی های دیگر خواهد بود. علاوه بر قندهای تک نفره, بسته بندی های کارتنی و کیسه ای نیز موجود هستند. قیمت قند بسته بندی کارتنی از کیسه ای بیشتر است,زیرا مانع خاکه شدن قندها می شود و جابجایی آن راحت تر خواهد بود.
مهم ترین تفاوت به لحاظ قیمت بین محصولات در نوع مواد اولیه,کیفیت و مواد بسته بندی است. بسته بندی قند تک نفره اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا هنگام بسته بندی و حمل و نقل از خرد شدن، شکستن و تغییر ساختار قند جلوگیری می کند.
از دیگر موارد مهم هنگام خرید، توجه به کیفیت حل شدن قند است؛ اکثر افراد از دیر یا زود حل شدن قند شکایت می کنند. لذا هنگام خرید قند بسته بندی تک نفره، تمامی ملاک های کیفی و ویژگی های ذکر شده را در نظر داشته باشید.

سخن پایانی

قند بسته بندی شده تک نفره جزو ضروری ترین اقلام در مجالس و اماکن عمومی است. باتوجه به اینکه محصول از نوع خوراکی است, کیفیت و سلامت کالا بسیار حائز اهمیت خواهد بود. اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی قند پیروز پک سپاهان را دارید, پیشنهاد می کنیم لیستی از فاکتورهای مدنظر خود آماده کنید و با مشاوران با تجربه ما در پیروز پک سپاهان با آدرس سایت https://pirouzpack.ir در میان بگذارید. پیروز پک سپاهان یکی از معتبرترین فروشگاه های حال حاضر بوده که در زمینه فروش انواع دستگاه بسته بندی خوش درخشیده است. کیفیت، قیمت مناسب,ضمانت مرجوع, ارسال سریع و پشتیبانی قوی از جمله مزایای خرید از این فروشگاه است.

خروج از نسخه موبایل