کسب و کار

قیمت انگشتر مردانه در بازار چند است؟ [ پاییز ۱۴۰۱]

قیمت انگشتر مردانه در بازار چند است؟ با چه قیمتی می توانیم انگشتر مردانه بخریم؟ آخرین قیمت انگشتر نقره مردانه چند است؟ قیمت انگشتر فیروزه و عقیق مردانه چند است؟ اینها سوالاتی هستند که در این مطلب میخواهیم آنها را پاسخ دهیم و امیدواریم که این مطلب بتواند برای شما مفید واقع شود. توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال بفرمایید تا اطلاعاتی در حوزه قیمت انگشتر مردانه نقره در مدلهای مختلف گیرتان بیاید.

انگشتر در دست مردان، ابهت خاصی به آنها می دهد. خیلی از آقایان از دوران نوجوانی دوست دارند از اکسسوری های مختلف برای خود استفاده کنند. ساعت مچی و انگشتر مردانه از معروف ترین و رایج ترین اکسسوری هایی است که مردان از آنها استفاده می کنند. انگشتر مردانه در مدلهای مختلفی وجود دارد و انواع طرح و رنگ آن در بازار یافت می شود. البته این نکته را بدانید که با توجه به گوناگونی مدل های انگشتر، قیمت انگشتر مردانه هم در بازار متفاوت است.

به همین دلیل میخواهیم در این مطلب در مورد قیمت انگشترهای مردانه صحبت کنیم تا با هم ببینیم که چه مواردی باعث ایجاد تغییرات و نوسانات قیمتی برای انگشتر مردانه می شود

همانگونه که می دانید هر کالایی بسته به ویژگی هایی که دارد، ارزش گذاری می شود. انگشتر هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا در بند بعدی در مورد مسائلی که قیمت انگشتر را تغییر می دهد، صحبت خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت انگشتر مردانه

چرا وقتی به هر مغازه ای می رویم، یک قیمت می بینیم؟ چرا انگشترهای مشابه مردانه اما دارای قیمت های متفاوتی هستند؟ چه مواردی سبب ایجاد اختلاف قیمت برای انگشتر می شود؟

عوامل زیادی هستند که در قیمت انگشتر مردانه تاثیر گذار هستند، اعم از جنس محصول، میزان جنسی که برای تولید استفاده شده، نوع نگین، نوع قلم زنی و غیره می توانند قیمت انگشتر را تغییر بدهند.

حالا ریز به ریز با آنها آشنا می شویم تا ببینیم کدام یک از عوامل تاثیر بیشتری را روی قیمت انگشتر خواهد داشت.

· جنس انگشتر مردانه

عموما انگشترهای مردانه در داخل ایران، نقره هستند. اما غیر از انگشتر نقره، پلاتین، طلا، طلا روسی و استیل دیگر جنس هایی هستند که برای تولید انگشتر به کار می روند. با توجه به اینکه برای مردها در اسلام استفاده از انگشتر طلا منع شده است، به همین دلیل آقایان بیشتر از نقره و پلاتین استفاده می کنند.

انگشتر پلاتین هم بیشتر برای تولید حلقه های ازدواج جایگزین طلا به کار می رود. در بین همه انگشترها، طلا سپس پلاتین، سپس نقره از قیمت بالاتری برخوردار هستند و مابقی ارزان تر از این دو محصول خواهند بود.

پس در محصولاتی با ظاهر مشابه، هر چقدر جنس به کار رفته مرغوب تر و گران قیمت تر باشد، انگشتر مردانه ما هم قیمت بیشتری خواهد داشت.

· میزان جنس به کار رفته در انگشتر نقره مردانه

این مورد نیز از اهمیت بسیار بالایی در تعیین قیمت انگشتر برخوردار است. مثل بقیه کالاها، که هر چقدر مواد اولیه بیشتری در تولیدشان به کار رفته باشد، قیمت بیشتری دارند، انگشتر مردانه هم همینطور است. یعنی هر چقدر گرم نقره بیشتری در تولید آن به کار رفته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

برای همین است که دو محصول کاملا مشابه در یک یا چند فروشگاه به قیمت متفاوت فروخته می شوند. اگر ملاک قیمت گذاری همه فروشندگان را یکسان و منصفانه بدانیم، انگشتر نقره ارزان قیمت تر، نقره کمتری برده است.  

برای مطمئن شدن از این مورد، از فروشنده بخواهید وزن انگشتر نقره را برای شما قرائت کند، سپس می توانید با محصولات مشابه دیگر قیمت آن را مقایسه فرمایید.

· نوع نگین یا سنگ به کاررفته

نوع سنگی که در نگین انگشتر مردانه به کار می رود یکی دیگر از عواملی است که سبب تغییر و اختلاف در قیمت انگشتر مردانه می شود. هر چه سنگ به کار رفته برای نگین انگشتر، مرغوب تر و با کیفیت تر باشد، سبب می شود که قیمت نهایی انگشتر مردانه نیز افزایش یابد.

مثلا نگین فیروزه، عقیق، یاقوت و زمرد از قیمت بالایی برخوردار هستند و نسبت به دیگر سنگ ها گران تر خواهند بود.

حتی در موارد مشابه، به احتمال زیاد، با اختلاف قیمت مواجه خواهید بود.

با توجه به اینکه هر نوع سنگ دارای انواع مختلفی است و ممکن است در خاستگاه های مختلفی کشف شده باشد، این موضوع سبب ایجاد اختلاف در قیمت انگشتر خواهد شد.

برای مثال دو نوع انگشتر فیروزه را در نظر بگیرید، با وجود وزن مشابه و سنگ مشابه یکدیگر، دارای قیمت متفاوتی هستند، چرا؟

این موضوع به خاطر این است که یکی از سنگ ها احتمالا مرغوب تر است و از معادن فیروزه نیشابور بدست آمده است و سنگ دیگری مثلا در کرمان یا افغانستان. پس در هنگام بررسی و خرید انگشتر مردانه، به این موضوع هم دقت داشته باشید.

· نوع رکاب موثر بر قیمت انگشتر

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت انگشتر نقره، نوع رکاب و نوع قلم زنی آن است. طبیعتا رکاب هایی که دارای قلم زنی باشند، قیمت بالاتری خواهند داشت. همچنین برخی از انگشترهایی که دارای کار دست هستند، قیمت بالاتری دارند. اگر نام استاد معروفی هم بر آن ذکر شده باشد، قطعا قیمت را بالاتر خواهد برد.

· قیمت جهانی نقره موثر بر قیمت انگشتر

یکی دیگر از عواملی که در گزینه های بالا نیست، قیمت جهانی نقره است. همانطور که می دانید، نقره هم مانند طلا دارای قیمتی جهانی است و با بالارفتن و پایین آمدن قیمت آن، بر قیمت انگشتر نقره هم تاثیر خواهد گذاشت.

هر چقدر قیمت انگشتر نقره در سطح جهان بالاتر برود، قیمت انگشترهای نقره هم افزایش خواهد یافت.

خرید اینترنتی انگشتر مردانه با بهترین قیمت

شاید دلتان بخواهد از یک فروشگاه اینترنتی با شرایط قیمتی خوب، یک انگشتر تهیه نمایید. اما نمی دانید باید به کدام یک از فروشگاه های اینترنتی فعال در سطح کشور اعتماد نمایید. شما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • دارای قیمت رقابتی با سایر رقبا باشد.
  • دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی باشد.
  • سابقه فعالیت آن در فضای کسب و کارهای مجازی بیش از ۲ سال باشد.
  • تنوع قیمتی در محصولات خود داشته باشد.
  • شفاف باشد، یعنی اینکه گرم و اطلاعات دقیق از انگشترهای عرضه شده خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
  • گارانتی اصالت محصولات را به مشتریان خود ارائه کند.
  • ضمانت بازگشت ۷ روزه داشته باشد.
  • پشتیبانی برای محصولات خود داشته باشد.

با رعایت کردن همه اینها می توانید به یک فروشگاه اینترنتی خوب دسترسی داشته باشید.

ما یک فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی می کنیم که دارای همه ویژگی هایی باشد که در بالا ذکر کردیم.

فروشگاه اینترنتی زر مد با بیش از ۴ سال سابقه در عرصه فروش آنلانی نقره و جواهرات، یکی از بهترین بسترها را برای خرید اینترنتی انگشتر برای شما فراهم کرده است.

این فروشگاه اینترنتی به آدرس https://zarmod.com در دسترس شما عزیزان است و شما می توانید با خیال راحت، به خرید اینترنتی انواع انگشتر مردانه با قیمت بسیار مناسب بپردازید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا