کسب و کار

قیمت بست تخت چقدر است؟ برای خرید بست تخت به کجا مراجعه کنیم؟

بست تخت چیست؟ برای خرید بست تخت به کجا مراجعه کنیم؟ معتبرترین منبع برای دریافت قیمت بست تخت کجاست؟ بست تخت چه کاربردی دارد؟ آیا برای خرید این نوع بست می توان به هر فروشنده ای اعتماد کرد؟ اگر این سوالات، سوالات شما نیز هست، در ادامه با ما همراه باشید.

بست تخت چیست؟ با تسمه دوخت هبلکس چه تفاوتی دارد؟

یکی از انواع بست هایی که برای تراز کردن و وصل کردن بلوک های هبلکس به هم، مورد استفاده قرار می گیرد، بست تخت نام دارد. این بست یکی از ارزان ترین انواع بست ها بوده و به آن تسمه دوخت هبلکس هم می گویند. با ذکر این نکته، مشخص شد که بست تخت و تسمه دوخت هبلکس هیچ تفاوتی نداشته و هر دو به نوع محصول اشاره می کنند.

در آیین نامه ۲۸۰۰ ذکر شده است، در دیوارهایی که ملات به کار برده شده در آنها نازک است، حتما می بایست از بست های تخت استفاده شود. در دیوارهای هبلکسی نیز مقدار ملات یا چسب هبلکس به کار برده شده، ۲ تا ۳ میلی متر است و به همین جهت، استفاده از بست های تخت در دیوارچینی بلوک هبلکس، به شدت الزام پیدا می کند. نکته مهمی که خوب است در مورد این بست بدانید، این است که از بست های تخت ممکن است به عنوان بست اتصال والپست نیز یاد کنند و اگر جایی این عبارت را شنیدید، بدانید که در واقع به همان بست تخت اشاره می کند.

بعد از خرید بست تخت، نحوه اجرای این بست ها نیز در جای خود اهمیت دارد. وقتی می خواهند بست های تخت را به بلوک های هبلکسی متصل کنند، باید حداقل بین دو بست، ۵۰ سانتی متر فاصله بدهند و برای اتصال بست به بلوک از میخ هایی که  قطر ۶ یا ۸ میلی متر دارند، استفاده کنند. در ضمن، بهتر است این تسمه ها را دو سه رج در میان به کار ببرند.

علاوه بر مهم بودن قیمت بست تخت، کیفیت بست ها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ حتی به جرات می توانیم بگوییم که در زمان تهیه این بست ها اول به کیفیت توجه و دقت داشته باشید و سپس، مساله قیمت برایتان مهم باشد. به گزارش مشرق، ایلنا و فارس، سورنا هبلکس یکی از با کیفیت ترین بست های تخت را در کشور عرضه می کنند. علاوه بر بالا بودن کیفیت، مناسب بودن قیمت از دیگر امتیازات بست هایی است که توسط این مجموعه ارائه می شود.

قیمت خرید بست تخت

فروش بست های تخت به چه شکلی انجام می شود؟

زمانی که برای خرید بست تخت مراجعه می کنید، می بایست بدانید، این بست ها را در بسته های چند صدتایی ارائه می کنند. مجموعه های ارائه کننده، این بست ها را به تعدادی مشخص در بسته هایی قرار داده اند و متقاضیان با توجه به نیاز خود می توانند برای خرید اقدام کنند. برای مثال، برخی مجموعه ها بسته های۵۰۰ تایی از این بست را آماده فروش دارند و برخی دیگر، این بست ها را در بسته های ۱۰۰ تایی و یا ۲۰۰ تایی ارائه می کنند.

با توجه به نکته ای که در بالا اشاره کردیم، قبل از آنکه بخواهید برای دریافت قیمت بست تخت اقدام کنید، باید میزان بست مورد نیاز را برآورد کنید. با توجه به اینکه مساحت دیوارهای هبلکسی در ساختمان چقدر است، می توان میزان بست تخت مورد نیاز را برآورد و محاسبه کرد.

اینکه در هر بسته بندی چه تعداد از این بست ها وجود دارد، مهم نیست؛ نکته مهمی که در زمان خرید باید به آن توجه داشت، کیفیت بست ها است. بست هایی که برای اتصال بلوک های هبلکسی به کار برده می شوند، می بایست گالوانیزه بوده و در اثر تماس با آب و رطوبت، دچار زنگ زدگی و خوردگی نشوند. بست هایی که این خصوصیت را ندارند، بست های مناسبی نبوده و هرگز نباید برای خرید آنها اقدام کرد؛ حتی اگر به صورت رایگان به شما داده شوند.

قیمت بست تخت (قیمت بست هبلکس) چقدر است؟

قیمت بست تخت، از سایر بست هایی که برای ساخت دیوار با بلوک هبلکس به کار برده می شود، مانند بست رادیکالی، کمتر است. به دلیل شرایط خاصی که بلوک های هبلکسی دارند و با در نظر گرفتن تمام بندهایی که در آیین نامه ۲۸۰۰ آورده شده است، تهیه و استفاده از تمامی بست ها در زمان دیوارچینی با بلوک هبلکس،کاری لازم و واجب است. به همین دلیل فارغ از اینکه بست ها چه قیمتی دارند، حتما می بایست برای خرید آنها اقدام کرد.

برای آنکه هزینه های ناشی از خرید بست تخت به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند، می بایست به صورت مستقیم با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این بست صحبت کرد. برندهای معتبر فروش بست تخت، نه تنها در تولید محصول خود از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند، بلکه برای آنکه رضایت مشتریان خود را به دست آورند، بست ها و کلیه ابزار مرتبط را با مناسب ترین قیمت ارائه می کنند. خرید بی واسطه از این فروشندگان و عرضه کنندگان است که به پیمانکاران و مسئولان اجرایی پروژه های بزرگ کمک می کند تا بتوانند، برآورد دقیقی از هزینه تمام شده پروژه به دست آورند و در کنار آن، تمامی مراحل اجرایی را با مناسب ترین قیمت به پایان برسانند.

قیمت خرید بست تخت

برای خرید بست تخت به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به نکته ی مهمی که در بالا ذکر کردیم، الان به خوبی می دانید که برای خرید بست تخت می بایست چه کنید و کدام روش می تواند صرفه جویی قابل ملاحظه ای در به پایان رساندن پروژه داشته باشد. هم برای دریافت قیمت بست تخت و هم برای خرید این کالا بهتر است با مجموعه هایی صحبت کنید که تمام تلاش خود را به کار می برند تا کالایی با کیفیت و البته با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

از جمله مجموعه های ارائه دهنده بست های تخت در کشور که علاوه بر فروش این نوع بست، در حوزه فروش سایر مصالح مورد نیاز هبلکس نیز فعالیت خوب و درخشانی از خود نشان داده است می توان به سورنا هبلکس (surenahebelex.com) اشاره کرد. این مجموعه در حوزه فروش ملات هبلکس، بلوک هبلکس، بست رادیکالی و کرکره ای نیز فعال است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا