ورزش

قیمت بلیت دربی از ۲ میلیون تومان گذشت

قیمت بلیت‌های دربی در بازار سیاه به بیش از ۲ میلیون تومان رسیده است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بلیت‌ دیدار پرسپولیس و استقلال در زمانی بسیار کوتاه تمام شد برخی هوادارن در بازار سیاه هنوز به دنبال تهیه بلیت این دیدار هستند.

در این زمینه یک جست‌و‌جوی ساده در اینترنت نشان می‌دهد قیمت بلیت‌های دربی در بازار سیاه به بیش از ۲ میلیون تومان رسیده است! اتفاقی که در دربی‌های گذشته نیز بار‌ها شاهد آن بودیم و با توجه به محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه قابل پیش‌بینی بود.

این اتفاق در حالی رقم خورده است که طبق اعلام قبلی، قیمت بلیت قسمت روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان و پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت جایگاه VIP نیز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

طبق تصمیم شورای تأمین تنها ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند دربی پیش‌رو را از نزدیک تماشا کنند.

دیدار پرسپولیس – استقلال در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا