اقتصادی

اتریوم سقف‌شکنی کرد! / رشد ۴ درصدی رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ درصد رشد کرده و در محدوده ۶۳ هزار دلار معامله می‌شود و اتریوم هم در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته سقف تاریخی جدید ثبت کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بورس کالای شیکاگو معاملات آتی اتریوم (micro ETH futures) را در روز چهارشنبه راه‌اندازی کرد و همین موضوع باعث شد تا اتریوم سقف تاریخی جدیدی ثبت کند.

طبق گزارش کوین‌مارکت‌کپ قیمت اتریوم در بالاترین سطح تاریخی خود یعنی محدوده ۴۶۰۰ دلار قرار دارد.

اتریوم در جریان معاملات یک ماه گذشته حدود ۳۴ درصد رشد کرده و حالا هیچ مقاومت تکنیکالی روی چارت این ارز دیده نمی‌شود.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند احتمالا اتریوم در چند ماه آینده عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال خواهد داشت. تحلیلگران عقیده دارند احتمالا ابتدا بیت‌کوین سقف تاریخی جدیدی ثبت می‌کند و این موضوع با جذب نقدینگی و افزایش دامیننس بیت‌کوین همراه می‌شود و بعد آلت‌کوین‌ها دوباره رشد خو را از سر می‌گیرند.

برخی از کارشناسان دیگر هم عقیده دارند تقاضا برای پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند، فناوری غیرمتمرکز و NFT بسیار زیاد است و احتمالا بازار به این پلتفرم‌ها توجه بیشتری دارد.

یک تحلیلگرمعروف در توئیتر نوشت: «بازار دیگر مبحث فناوری اتریوم و پول بیت‌کوین است. من نمی‌گویم فناوری ارزش بیشتری دارد فقط عقیده دارم بازار در این برهه از زمان برای فناوری ارزش بیشتری قائل می‌شود.»

فاندامنتال اتریوم

اخیرا ذخایر اتریوم صرافی‌ها به شدت کاهش پیدا کرده و این نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران اتریوم را نگهداری می‌کنند و حتی از این ارز برای فناوری DEFI استفاده می‌کنند.

ارزش بازار اتریوم در سه ماه اخر سال ۲۰۲۱ به ۵۳۶ میلیارد تومان رسیده و دامیننس اتریوم در آستانه ۲۰ درصدی شدن است.

بازار از دیروز تا امروز

ارز دیجیتال LRC در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵۷ درصد رشد کرده و بیشترین بازدهی در میان ارزهای دیجیتال را داشته و این ارز در یک هفته گذشته بیش از ۲۵۰ درصد رشد کرده است.

بیت‌کوین هنوز سقف تاریخی خود را پشت سر نگذاشته و به عقیده کارشناسان بیت‌کوین اول باید سقف تاریخی خود را پشت سر بگذارد و بعد بازار حرکت کند.

نکته جالب بازار این روزها سقف‌شکنی برخی از ارزها مانند اتریوم و پولکادات است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا