اقتصادی

پیش‌بینی بیت‌کوین ۲۸۸ هزار دلاری / بیت‌کوین قبل از رشد اصلاح می‌کند؟

مایکل ون‌دو‌پوپ، تحلیلگر ارشد بازارهای مالی عقیده دارد بحران روند صعودی بیت‌کوین نزدیک‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین در تاریخ ۵ نوامبر در محدوده ۶۱ هزار دلار باقی ماند و برخی از کارشناسان عقیده دارند شکسته شدن مقاومت محدوده ۶۴ هزار دلار می‌تواند شروع روند صعودی بیت‌کوین باشد.

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که بیت‌کوین هنوز مورد توجه خریداران قرار نگرفته و بعد از صعود تاریخی بیت‌کوین حالا تمرکز بازار روی آلت‌کوین‌ها است.

ون‌دوپوپ عقیده دارد کمی طول می‌کشد تا روند صعودی بیت‌کوین شروع شود. این کارشناس عقیده دارد بیت‌کوین در صورتی صعودی می‌شود که محدوده ۶۴ هزار دلار را پشت سر بگذارد.

«ما فعلا بین ۵۸ تا ۶۴ هزار دلار نوسان داریم و اگر بخواهم صعود کنیم باید ۶۴ هزار دلار را پشت سر بگذاریم. بعد از عبور از ۶۴ هزار دلار احتمالا مقاومت بعدی بیت‌کوین محدوده ۷۲ هزار دلار است.»

کوین‌تلگراف هم عقیده دارد احتمالا بیت‌‌کوین قبل از حرکت به سمت ۱۰۰ هزار دلار تا محدوده ۵۰ هزار دلار اصلاح کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

ون‌دوپوپ هم رشد بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار تا پایان این ماه را کمی بعید می‌داند.

ا این حال یک نظرسنجی از کارشناسان نشان می‌دهد که اکثرا عقیده دارند بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به قیمت ۲۸۸ هزار دلار می‌رسد.

البته ممکن است که قیمت ۲۸۸ هزار دلار برای یک سال بعد بعید به نظر برسد اما داده‌های زنجیره و سیر تاریخی این موضوع را تایید می‌کند.

«روی داستانی که چرخه بازار به شما می‌گوید سرمایه‌گذاری کنید تا زمانی که داستان عوض شود.»

بازار از دیروز تا امروز

اگرچه بیت‌کوین و اتریوم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ریزش کردند اما بسیاری از آلت‌کوین‌ها روندی صعودی داشتند و رشد کردند.

اندیکاتور مکدی روی محدوده ۶۲ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده است و شاخص مقاومت نسبی زیر محدوده خنثی حرکت می‌کند.

سیگنال‌های تکنیکال برای بیت‌کوین چندان مطلوب نیست اما همه عقیده دارند محدوده ۶۰ تا ۶۱ هزار دلار محدوده حمایتی معتبری است.

MFI زیر محدوده خنثی و در حال ورود به محدوده اشباع فروش است و این سیگنال بدی محسوب می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا