اقتصادی

رشد بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد رشد کرد و حالا در محدوده ۶۶ هزار دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، مطابق با پیش‌بینی روز گذشته تجارت‌نیوز، دامیننس بیت‌کوین از محدوده ۴۲ درصد روندی صعودی گرفت و بیت‌کوین دوباره رشد کرد و محدوده مقاومت مهم خود یعنی ۶۴ هزار دلار را پشت سر گذاشت.

بعد از شکسته شدن محدوده مقاومت ۶۴ هزار دلار به نظر می‌رسد هدف اول بیت‌کوین ۷۳ هزار دلار است و نقاط فیبوناچی هم هدف بعدی را محدوده ۷۳ هزار دلار می‌دانند.

محدوده ۷۳ هزار دلار محدوده مقاومتی مهمی محسوب می‌شود چون به نوعی سقف کانال صعودی بیت‌کوین در حرکت از ۲۹ هزار دلار محسوب می‌شود.

اتریوم هم سقف تاریخی جدیدی ثبت کرده است و در محدوده ۴ هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

برخی از ارزهای دیجیتال مانند دوج‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته رشد خوبی داشتند.

بری سیلبرت یک روز قبل از شروع رشد بیت‌کوین توئیتی در رابطه با هفته بزرگ رمزارزها منتشر کرد و بازار به این توئیت واکنش نسان داد.

روند قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته

شاخص مقاومت نسبی در نمودار ۴-ساعته بیت‌کوین به محدوده اشباع خرید وارد شده است و اندیکاتور مکدی در محدوده ۶۱ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده است.

MFI هم به زودی وارد محدوده اشباع خرید می‌شود و این یعنی ورود پول به بیت‌کوین.

به عقیده کارشناسان تصویب صندوق SPOT بیت‌کوین می‌تواند سیگنال مثبتی برای بازار باشد همچنین بازار منتظر سیاست‌های ضدانبساطی دولت آمریکاست و به نظر می‌رسد پول‌پاشی فدرال رزرو و چاپ پول آمریکا به نزدیک شدن به پایان واکسیناسون کرونا به اتمام برسد و فعلا بازار منتظر است.

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال KDA بیشترین رشد در میان ارزهای دیجیتال را داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا