اقتصادی

زنگ خطر برای فعالان بازار رمزارزها

بیت‌کوین بعد از شکست مقاومت ۴۷ هزار دلار کانال ۵۰ هزار دلار را فتح کرد اما حالا در محدوده ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بسیاری از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین روند صعودی خود را شروع کرده اما این ارز با مقاومت‌های زیادی در مسیر روند صعودی خود همراه است.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با محدوده‌های حمایت و مقاومت بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین یک مقاومت در محدوده ۵۱ هزار دلار و یک حمایت در محدوده ۴۸ هزار دلار دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: اگر بیت‌کوین بالای مقاومت ۵۱ هزار دلار تثبیت شود تا محدود ۵۹ هزار دلار مقاومت جدی دیگری ندارد اما اگر محدوده حمایت ۴۶ هزار دلار را از دست بدهد احتمال اصلاح تا محدوده ۴۵ هزار دلار وجود دارد.

این کارشناس در رابطه با فاندهای بازار گفت: فاندهای بازار تاثیر بیشتری در بلندمدت دارند و به نظرم تاثیر این فاندها را باید در بلندمدت جستجو کرد.

نام‌آور در پایان گفت: نظر شخصی من این است که بیت‌کوین در همین نواحی اصلاح می‌کند و بعد دوباره روند خود را از سر می‌گیرد.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین در محدوده ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود و سایر آلت‌کوین‌ها مانند ریپل، دوج‌کوین و اتریوم نسبت به دیروز حدود ۳ درصد ریزش کردند.

اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم در محدوده خنثی قرار دارد.

کندل‌ها در محدوده میانی اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند و شاخص ترس و طمع هم روی اعداد بالایی قرار دارد.

احتمال اصلاح در بازار زیاد شده اما روند بازار در بلندمدت صعودی است.

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال LUNA بیشترین رشد در میان ارزهای دیجیتال را داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا