اقتصادی

سیگنال خرید صادر شد؟ / پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری!

بعد از شروع روند صعودی بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار این ارز با مقاومت ۵۰ هزار دلار روبه‌رو شد و فعلا در شکستن این مقاومت ناکام بوده است اما بیت‌کوین تا پایان سال ۱۰۰ هزار دلار می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بسیاری از کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین محدوده ۴۳ هزار دلار را از دست بدهد احتمال ریزش این ارز تا محدوده ۲۲ هزار دلار وجود دارد اما به نظر می‌رسد تقاضا برای ارز دیجیتال بیت‌کوین زیر محدوده ۴۵ هزار دلار زیاد است.

کارشناسان عقیده دارند محدوده مقاومت بیت‌کوین ۵۰ هزار دلار است و بیت‌کوین نتوانست بالای این عدد تثبیت شود.

حسین مریدسادات، کاشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: به نظرم تمام ریزش‌ها به نوعی نوسان قیمت هستند و در بلندمدت روند بیت‌کوین صعودی خواهد بود. بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ تا ۱۰۰ هزار دلار رشد می‌کند.

بازار از دیروز تا امروز

بازار نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد رشد کرده و سهم‌ آلت‌کوین‌ها از این رشد بیشتر از بیت‌کوین است.

بازار از لحاظ تکنیکال کمی قوت گرفته و شاخص مقاومت نسبی در حال حرکت به بالای محدوده خنثی است. اندیکاتور مکدی هم روی محدوده قیمتی ۴۴ هزار و ۹۰۰ دلار سیگنال خرید صادر کرده است اما باید توجه داشت که بازار فعلا در یک روند رنچ در محدوده قیمتی ۴۲ تا ۵۱ هزار دلار گیر کرده است و این شرایط استراتژی معاملاتی خاص خود را دارد.

در حال حاضر کندل‌ها در میانه کانال اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند و بیت‌کوین بعد از برخورد و سوراخ کردند کف کانال این اندیکاتور واکنش نشان داده و بازگشت قیمت اتقاق افتاده است.

ارز دیجیتال AVAX در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بازدهی در میان ارزهای دیجیتال را داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا