اقتصادی

ریزش بیت‌کوین شروع شده است؟ / مراقب محدوده ۴۰ هزار دلار باشید!

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد ریزش کرده و در محدوده ۴۴ هزار دلار معامله می‌شود. ریزش بیت‌کوین شروع شده است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، کارشناسان عقیده دارند فعلا در فاز اصلاح قرار داریم چون از محدوده ۲۸ هزار دلار رشد کردیم و این اصلاح طبیعی است و حتی ممکن است دوباره تا کانال ۳۰ هزار دلار اصلاح داشته باشیم اما هر اصلاحی فرصت خرید است.

امیر بیات، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بازار گفت: روند صعودی بازار بعد از محدوده ۴۰ هزار دلار قدرتمند نبود و این حرکات ضعیف نشان می‌داد که بازار هیجان دارد اما پتانسیل رشد وجود ندارد. محدوده ۴۴ هزار دلار برای بازار مهم است و ممکن است بعد از رسیدن به این محدوده حمایتی بیت‌کوین دوباره تا ۴۷ هزار دلار رشد کند اما فعلا در فاز اصلاح هستیم.

این کارشناس در ادامه گفت: ریزش بازار خیلی عجیب نیست چون وقتی بازار نمی‌تواند سقف قبلی خود را بزند احتمالا ریزش بیشتر می‌شود.

این کارشناس در رابطه با هدف بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ گفت: از امروز تا پایان سال ۲۰۲۱ دقیقا ۱۰۰ روز فاصله داریم و به نظرم اگر بیت‌کوین بتواند تا پایان هفته آینده محدوده ۴۰ هزار دلار را حفظ کند احتمال رشد تا محدوده ۸۰ و حتی ۱۰۰ هزار دلار وجود دارد اما اگر کندل روزانه بیت‌کوین تا پایان هفته آینده زیر ۴۰ هزار دلار بسته شود هدف ۱۰۰ هزار دلاری برای بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ محتمل نیست.

بازار از دیروز تا امروز

اندیکاتور مکدی سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم به زیر محدوده خنثی نزول کرده است.

اکثر آلت‌کوین‌ها به دلیل ریزش بیت‌کوین ریزش کردند و کارشناسان عقیده دارند محدوده حیاتی بیت‌کوین ۴۰ هزار دلار است.

امیر بیات عقیده دارد هر زمانی که اخبار خوب زیادی به بازار می‌رسد بازار توانایی رشد ندارد و می‌خواهند با اخبار خوب بازار را در محدوده فعلی نگه‌دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا