اقتصادی

روی سبز بازار رمزارزها / بیت‌کوین ۶ درصد گران شد

در بازار ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین که روز گذشته به کانال ۴۵ هزار دلاری سقوط کرده بود، امروز با رشدی ۵٫۷ درصدی به کانال ۴۸ هزار دلاری رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال، ارزش بازار با رشدی ۵٫۲ درصدی به ۲٫۳۸ هزار میلیارد دلار رسید. در بازار رمزارزها، بیت‌کوین که روز گذشته به کانال ۴۵ هزار دلاری سقوط کرده بود، امروز با رشدی ۵٫۷ درصدی به کانال ۴۸ هزار دلاری رسید.

اتریوم هم با شش درصد رشد نسبت به روز گذشته وارد کانال ۴۰۰۰ دلاری شد. بایننس کوین هم با رشدی نزدیک به چهار درصد ۵۳۳ دلار قیمت خورد. در میان ۲۰ ارز برتر بازار، آوالانچ، شیبا و پالی‌گان تنها ارزهایی بودند که بازدهی ۲۴ ساعته آنها دو رقمی بود.

با وجود رشد دست‌جمعی ارزهای دیجیتال بیت‌کوین‌کش ABC افتی ۳۱ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و از سطح ۱۰۰ دلاری فاصله گرفته است.

با این حال این چندمین باری است که بیت‌کوین عبور از کانال ۵۰ هزار واحدی را هدف می‌گیرد. بعد از سقوط بیت‌کوین به کانال ۴۵ هزار واحدی تمامی تلاش‌های قبلی این ارز دیجیتال برای ورود به سطح ۵۰ هزار دلاری ناکام مانده است. ارزش بازار بیت‌کوین همچنان کمتر از یکهزار میلیارد دلار است.

در ۲۴ ساعت گذشته به جز بیت‌کوین کش تنها سه ارز دیگر بازدهی منفی داشته است. سلسیوس نتورک، اکومی هوبی‌ توکن به ترتیب ۲٫۳، ۰٫۸ و ۰٫۶ منفی خوردند.

بازار در حالی امروز را مثبت پشت سر می‌گذارد که برخی تحلیلگران معتقدند که بیت‌کوین می‌تواند سقف تاریخی جدیدی را در ادامه به ثبت برساند. این در حالی است که برخی دیگر هم معتقدند در صورت از دست دادن سطح حمایتی ۴۲ هزار واحدی رسیدن بیت‌کوین به کف ۲۹ هزار دلاری دور از دسترس نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا