اقتصادی

حمایت مهم بیت‌کوین شکست / شیبا دوباره پرواز کرد

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد ریزش کرده و حالا در محدوده ۵۸ هزار دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین محدوده حمایتی ۶۰ هزار دلار را از دست داد و حالا در محدوده ۵۸ هزار دلار معامله می‌شود. از لحاظ تکنیکالی اولین محدوده حمایت پیش‌روی بیت‌کوین ۵۷ هزار دلار است و اگر این محدوده شکسته شود احتمالا ریزش تا محدوده ۵۲ هزار دلار هم زیاد است.

ریزش بیت‌کوین باعث شده تا اکثر آلت‌کوین‌ها روندی نزولی داشته باشند. تقاضا برای ارزهای دیجیتال زیر محدوده ۶۰ هزار دلار به شدت زیاد است اما به نظر می‌رسد طمع در بازار کم کم جای خود را به ترس می‌دهد.

امیر بیات عقیده دارد تصویب ETF بیت‌کوین از نوع SPOT می‌تواند بازار را صعودی کند و در صورت تصویب این نوع ETF بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری به شدت محتمل است.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد بیت‌کوین منتظر سیاست‌های ضد انبساطی آمریکا است و فعلا بازار به دنبال فاند قدرتمند می‌گردد.

بازار از دیروز تا امروز

در میان اکثر ارزهایی که ریزش کردند ارز دیجیتال شیبا رشد کرده و در یک هفته گذشته بیش از ۱۰۰ بازدهی داشته است.

اندیکاتور مکدی در محدوده ۶۲ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی هم زیر محدوده خنثی نوسان دارد و اگر عرضه زیاد باشد احتمالا به محدوده اشباع فروش ریزش می‌کند.

به نظر می‌رسد تقاضا برای بیت‌کوین زیر محدوده ۶۰ هزار دلار زیاد است و احتمالا این ریزش موقتی باشد.

امیر بیات، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: احتمال اصلاح بیت‌کوین تا محدوده ۵۰ هزار دلار وجود دارد اما فعلا ریزش بازار محتمل نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا