اقتصادی

بیت‌کوین همچنان ناکام در صعود

بیت‌کوین در محدوده ۵۴ هزار دلار معامله می‌شود و اولین محدوده حمایتی در نمودار ۴ ساعته روی عدد ۵۳ قرار دارد. 

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین در محدوده ۵۴ هزار دلار معامله می‌شود و اولین محدوده حمایتی در نمودار ۴ ساعته روی عدد ۵۳ قرار دارد.

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با دلیل ریزش بازار گفت: دلیل اصلی ریزش بیت‌کوین سویه جدید بیماری کرونا بود که به نوعی نشان داد جهان هنوز از بحران کرونا عبور نکرده است. این خبر باعث ریزش سایر بازارهای مالی و انس جهانی طلا هم شد.

این کارشناس در رابطه با محدوده حمایتی بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین یک محدوده حمایتی معتبر روی محدود ۵۲ تا ۵۳ هزار دلار دارد که شکسته شدن این محدوده باعث می‌شود تا ریزش تا ۴۷ هزار دلار ادامه پیدا کند.

این کارشناس در ادامه گفت: فعلا ریزش بازار یک اصلاح در روند صعودی محسوب می‌شود و از منظر تکنیکال بازار هنوز در روند صعودی قرار دارد اما برای سرمایه‌گذاری بلندمدت فعلا باید منتظر تثبیت بازار باشیم.

تکنیکال

بیت‌کوین بعد از رسیدن به سقف تاریخی خود یک الگوی سرو شانه تشکیل داده بود که این الگو جواب نداد و قیمت بیت‌کوین ریزش کرد.

بیت‌کوین در بازده زمانی ۱۵ اکتبر و ۲۵ نوامبر یک کانال رنج تشکیلی داده که شکست این کانال صعودی به بالا می‌تواند اهداف ۸۰ تا ۹۰ هزار دلار را محقق کند.

اندیکاتور مکدی در محدوده ۵۸ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده بود اما حالا در حال برگشت است و احتمالا به زودی سیگنال خرید صادر می‌کند.

شاخص مقاومت نسبی در حال بازگشت به محدوده خنثی است.

کندل‌ها در نمودار ۴ ساعته در کف کانال اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند و حتی چند کندل کف کانال این اندیکاتور را سوراخ کردند که این می‌تواند سیگنالی برای بازگشت قیمت باشد.

بیت‌کوین یک محدوده مقاومت در محدوده ۵۶ هزار دلار دارد و محدوده مقاومت بعدی محدوده ۶۰ هزار دلار است و تا زمانی که این محدوده‌ها شکسته نشود بازار فقط نوسان موقتی دارد.

ارز دیجیتال ankr در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بازدهی در میان ارزهای دیجیتال را داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا