اقتصادی

بیت‌کوین به مدار مثبت برگشت / ارزی که در ۲۴ ساعت ۳۷۰ درصد رشد کرد!

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۵ درصد رشد کرده و بیت‌کوین در محدوده ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود. چه سیگنال‌های برای بازار وجود دارد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت‌های تحلیل داده عقیده دارند رشد بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار تحت تاثیر خریدهای سنگین موسسات و نهنگ‌ها بود و برای ادامه رشد این ارز باید منتظر ورود سرمایه‌گذاران خرد باشیم.

اما آخرین تحلیل‌ها، داده‌های گوگل ترند نشان می‌دهد که جستجوی بیت‌کوین در گوگل به پایین‌ترین سطح خود در یک سال اخیر رسیده و نزدیک عدد ۲۵ است. آخرین بار سال ۲۰۱۸ شاخص جستجوی بیت‌کوین به زیر عدد ۲۵ نزول کرد و باعث نزول طولانی مدت بازار شد.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد بیت‌کوین برای ادامه روند صعودی ابتدا باید مقاومت محدوده ۵۱ هزار دلار را پشت سر بگذارد و در صورت شکست این مقاومت احتمال رشد این ارز تا محدوده ۵۹ هزار دلار وجود دارد.

همچنین امید فدوی، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد بیت‌کوین مدتی در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند و بعد دوباره روند صعودی خود را از سر می‌گیرد و تا پایان سال به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین نسبت به دیروز بیش از ۳/۵ درصد رشد کرده و این موضوع باعث رشد اکثر آلت‌کوین‌ها شده است.

اندیکاتور مکدی در محدوده قیمتی ۴۷ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده و روندی مثبت دارد.

شاخص مقاومت نسبی هم که به زیر محدوده خنثی ریزش کرده بود دوباره به بالای محدوده خنثی صعود کرده است.

شاخص ترس و طمع روی عدد ۷۸ قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که در حال حاضر زمان مناسبی برای ورود به بازار نیست.

ارز دیجیتال Grimex که در میان ۱۰۰۰ ارز برتر هم حضور ندارد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۷۰ درصد رشد کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا