اقتصادی

بیت‌کوین کانال ۴۸ هزار دلاری را از دست داد

در معاملات امروز بیت‌کوین تا محدوده حمایت ۴۷ هزار دلار ریزش کرد و کارشناسان عقیده دارند اگر این محدوده حمایت از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۴۵ هزار دلار ریزش می‌کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، همانطور که قبلا پیش‌بینی شده بود بیت‌کوین تا محدوده حمایت ۴۷ هزار دلار ریزش کرد و کارشناسان عقیده دارند اگر این محدوده حمایت از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۴۵ هزار دلار ریزش می‌کند.

اخبار مهم بیت کوین

در حالی که صنعت ارزهای دیجیتال در چین همچنان ممنوع است، نایب رئیس یکی از بزرگترین شرکت‌های چینی نسبت به سرمایه‌گذاری روی رمزارزها بسیار خوش‌بین است.

ایلان ماسک در تازه‌ترین حضورش در پادکست لکس‌ فریدمن بار دیگر شایعه «ساتوشی ناکاموتو» بودنش را تکذیب کرد.

او مدعی شد نیک زابو، رمزنگار و دانشمند علوم کامپیوتر، که او هم اختراع بیت‌کوین را رد کرده، احتمالا مسوول ایده‌ای بوده که در نهایت به ایجاد اولین رمزارز جهان منجر شده است.

تیم سرگرمی بیگر (Bigger) اعلام کرد در جشن که به صورت زنده از کانال یوتیوب پخش شد، بیش از ۲۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار شیبا به یک آدرس خالی فرستاده شد تا به طور دائم از جریان خارج شود.

بر اساس آمار شرکت تحلیلی ویزی‌بری، در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۱ میلیون توئیت حاوی کلمه «بیت‌کوین» بوده‌ند. این رقم نسبت به سال ۲۰۲۰ تقریبا ۳۵۰ درصد بیشتر بوده است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

سیگنال‌ها تکنیکال در نمودار ۴ ساعته برای بیت‌کوین اصلا خوب نیست.

شاخص مقاومت نسبی در لبه ورود به محدوده اشباع فروش است و اگر این شاخص به محدوده اشباع فروش وارد شود عرضه افزایش پیدا می‌کند.

اندیکاتور مکدی روی محدوده ۵۱ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده است.

شاخص ورود و خروج پول هم گاردی نزولی به خود گرفته است.

کندل‌ها در کف کانال بولینگرباند قرار دارد و قیمت در حال نوسان روی محدود حمایت خود است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا