اقتصادی

قیمت خودرو درب کارخانه چقدر شد؟

معاونان بازاریابی و فروش گروه سایپا و ایران خودرو از اصلاح قیمت محصولات تولیدی این شرکت‌ها و افزایش بهای کارخانه‌ای خودرو خبر دادند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که برخی از رسانه‌ها از احتمال افزایش ۱۰ تا ۱۸ درصدی قیمت خودرو در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار خبر داده‌ بودند، ایران خودرو و سایپا قیمت‌های جدید محصولات خود را برای آذر به سازمان بورس اعلام کرده‌اند.

حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

قیمت خودروهای سایپا پس از این افزایش قیمت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

قیمت جدید محصولات سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز همانند سایپا در پی اصلاح قیمت‌ها، میزان افزایش قیمت محصولات این گروه خودروسازی را حدود ۱۸ درصد بر مبنای تورم بخشی اعلام کرد.(ایسنا)

قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو:

قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو:
ادامه قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو:

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا