اقتصادی

قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۳/ بازار ترمز برید؟

قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با افت و خیز همراه بوده است. طوری‌که در روز جاری تغییرات بیشتری نسبت به روز‌های گذشته به چشم می‌خورد.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز پنج‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ در بازار داخلی و مونتاژی‌ها که تا قبل از این در ثبات بود، نوسانی گزارش می‌شود. اما در این میان چند محصول همچنان ثابت باقی مانده‌اند.

نرخ دلار به‌عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، با توجه به روند صعودی بودن آن نیز بر نوسانی بودن محصولات داخلی و مونتاژی تاثیر خود را نمایان کرد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو‌های داخلی و خارجی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت محصولات داخلی در صبح امروز با تغییراتی چشمگیر روبه‌روست.

سورن پلاس (فول) و سورن پلاس (ESP) از محصولات شرکت ایران خودرو، به ترتیب پنج میلیون تومان و هفت میلیون تومان افزایش داشته‌اند و هر کدام با قیمت ۷۱۷ میلیون تومان و ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات دیگر این شرکت با کاهش شدید ۲۱ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۹ میلیون تومان میتوان خرید کرد.

وانت پادرا (دوگانه سوز) و شاهین اتوماتیکG از محصولات داخلی شرکت سایپا، به ترتیب ۴۴ میلیون تومان و هشت میلیون تومان ریزش داشتند و در حال حاضر به قیمت ۷۲۸ میلیون تومان و ۸۱۲ میلیون تومان گزارش می‌شوند.

تارا اتوماتیک V4 از دسته محصولات داخلی، با رشذ ۱۸ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت خودرو داخلی 10 خرداد 1403

قیمت خودرو‌های مونتاژی

اکثر محصولات مونتاژی همانند خودرو‌های داخلی نوسانی گزارش می‌شوند.

فیدلیتی (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، هر دوی آنها کاهش ۴۰ میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کردند و به قیمت‌های یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

لاماری ایما از دسته محصولات مونتاژی با رشد ۶۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیاردو ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رسپکت۲ از دسته محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور با افت ۴۸ میلیون تومانی در صبح امروز به قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو خارجی 10 خرداد 1403

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا