اقتصادی

قیمت خودرو امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۲/ رکود بازار ادامه دارد

قیمت خودرو امروز یک‌شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ تغییر چندانی ندارد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل و برخی دیگر، افت و خیز اندکی را تجربه می‌کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۲۱ آبان ۱۴۰۲، تغییرات جزئی را تجربه می‌کند. بازار خودرو همانند هفته گذشته، در رکود کامل به سر می‌برد و هر روزی که افت قیمت مشاهده می‌شود، فردای همان روز، قیمت‌ها افزایشی گزارش می‌شود.

نرخ دلار همانند روزهای گذشته، تغییر چندانی نداشته و به همین دلیل، توانایی تأثیرگذاری روی بازار خودرو را ندارد و همین عامل، باعث ثبات قیمت خودرو شده است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه ، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت اکثر خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، باثبات است.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از روز گذشته هیچ تغییری نداشت؛ اما امروز با افزایش دو میلیونی، روی نرخ ۴۶۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا محسوب می‌شود، پس از افزایش پنج میلیون تومانی در هفته گذشته، تغییری نداشته و امروز نیز بدون تغییر و با همان قیمت ۵۸۵ میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با مدل ۱۴۰۱ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو است که سال گذشته توقف تولید خورد. این خودرو نیز از ماه‌های گذشته، تغییر چندانی نداشته و در محدوده ۴۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود؛ اما امروز با صعود پنج میلیونی به نرخ ۴۸۵ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ که پرقدرت‌ترین سدان تولیدی شرکت ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز با افت دو میلیونی، با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 21 آبان 1402

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای داخلی، امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار محسوب می‌شود که امروز حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمتی دارد و با نرخ ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S5 اتوماتیک با مدل ۱۴۰۰ که از کراس‌اوورهای محبوب و مونتاژی بازار به شمار می‌رود، از آغاز امروز حدود ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسید.

لاماری ایما کراس‌اوور مونتاژی شرکت لاماری که یکی از خودروهای محبوب بازار نیز به شمار می‌رود، نسبت به روز گذشته حدود ۶ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو خارجی 21 آبان 1402

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به افت قیمت چشم‎‌گیر برخی از محصولات وارداتی از یک سو، آزادسازی واردات خودرو از سوی دیگر و همچنین ثباتی که نرخ ارز از هفته گذشته تجربه می‌کند، احتمالاً طی روزهای آینده نیز تغییر آن‌چنانی در قیمت خودرو صورت نگیرد و بازار خودرو در رکود کامل باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا