اقتصادی

قیمت خودرو، امروز ۲۸ دی ۱۴۰۲

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ دوباره افزایشی گزارش می‌شود و اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی به غیر از محصولات برخی شرکت‌ها روند صعودی دارد.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو، امروز، پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ به صورت افزایشی گزارش می‌شود. البته تعداد اندکی از خودروهای داخلی و اغلب خودروهای گروه بهمن، نسبت به روز گذشته افت قیمت دارند.

به دلیل تحولات اخیر منطقه و افزایش دوباره تنش‌ها، کارشناسان نرخ دلار آزاد را برای هفته آینده افزایشی پیش‌بینی می‌کنند. با وجود رشد نرخ دلار در روزهای گذشته، متقاضی چندانی در بازار دیده نمی‌شود؛ بنابراین افزایش نرخ دلار می‌تواند فوراً قیمت خودرو را در بازار گران کند و می‌توان گفت تورم، بازار خودرو را کنترل می‌کند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت افزایشی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی غالباً افزایشی گزارش می‌شود؛ اما برخی از محصولات بدون تغییر هستند یا افت قیمت نیز دارند.

کوییک دنده‌ای S یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت بازار به شمار می‌رود که در دو روز گذشته ۱۳ میلیون تومان ارزان‌تر شده بود. این خودرو امروز شش میلیون تومان افزایش دارد و با ۳۹۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

مطالعه بیشتر: قیمت خودرو امروز ۲۶ دی ۱۴۰۲/ محصول ایران خودرو ۵۰ میلیون تومان ارزان شد
ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز از هم‌رده‌های صندوق‌دار کوییک محسوب می‌شود که روز گذشته پنج میلیون تومان افت قیمت داشت، از آغاز امروز چهار میلیون تومان گران شده و با ۴۳۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷i اتوماتیک MC هاچ‌بک دو رنگ ایران خودروست که با افزایش ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال ۸۳۰ میلیون تومان شده است.

تارا اتوماتیک V4 لوکس‌ترین خودروی حال حاضر تولید داخل به شمار می‌رود که از هفته‌های گذشته به کانال یک میلیارد تومانی صعود کرده است. این خودرو روزهای گذشته افت جزئی داشت که امروز دوباره ۶۰ میلیون تومان جهش یافت و به نرخ یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو داخلی 28 دی 1402

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم افزایشی است، اما در کمال تعجب محصولات مونتاژی گروه بهمن تماماً کاهشی گزارش می‌شود.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار است که روز گذشته پس از چند هفته ثبات قیمت ۳۰ میلیون تومان گران شده بود، امروز هم ۲۰ میلیون تومان دیگر افزایش دارد و به کانال ۸۷۰ میلیون تومانی رسیده است.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار بود که در افزایش قیمت‌های گذشته، تغییر چندانی نداشت. این کراس‌اوور مدیران خودرو از ابتدای معاملات امروز ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان مونتاژی مدیران خودرو که از ابتدای روز افت عجیب ۵۰ میلیون تومان را تجربه کرده و با یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن موتور به شمار می‌رود که در هفته اخیر جهش عجیب ۲۵۰ میلیون تومانی داشت؛ اما امروز ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو خارجی 28 دی 1402

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

روز گذشته با اخراج سفیر ایران در پاکستان، تنش‌ها باز هم بالا گرفت که باعث می‌شود پیش‌بینی کارشناسان از آینده نرخ دلار صعودی باشد. از سوی دیگر قیمت خودرو در حال حاضر به صورت کامل از نوسانات نرخ دلار پیروی می‌کند و در صورتی که از آغاز هفته آینده افزایشی باشد، باید شاهد رشد دوباره قیمت خودرو در بازار بود.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا