اقتصادی

قیمت خودرو امروز ۵ خرداد ۱۴۰۳ / بازار خودرو از نفس افتاد؟

قیمت خودرو امروز، شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلات روزهای گذشته بدون تغییر باقی ماند. در حال حاضر قیمت تمامی محصولات با ثبات گزارش می‌شود و تغییری نسبت به هفته گذشته ندارد.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز، شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳، در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با ثبات کامل گزارش می‌شوند. با توجه به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم بازار خودرو طی چند روز اخیر تعطیل بود و تا ظهر امروز هم تغییری نداشته است. 

از سوی دیگر نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر خود را در بازار نمایان نکرد و این بازار از هفته گذشته بدون تغییر باقی ماند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو های داخلی و مونتاژی ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت تمامی محصولات داخلی از هفته گذشته تا ظهر امروز نوسانی پیدا نکرده‌اند.

سورن پلاس (فول) و سورن پلاس دوگانه سوز از محصولات خوب ایران خودرو، هر کدام به ترتیب به قیمت ۷۱۲ میلیون تومان و ۷۶۵ میلیون تومان بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس این شرکت، به قیمت یک میلیارد و ۴۳ میلیون تومان در ثبات کامل معامله می‌شود.

پژو پارس TU5 از محصولات ‍‍پرطرفدار و شتابدار شرکت ایران خودرو، بدون هیچ تغییری به قیمت ۸۳۱ میلیون تومان در بازار میتوان خرید کرد.

شاهین G (سانروف) و شاهین اتوماتیک G از محصولات لوکس شرکت سایپا، هر کدام به قیمت ۷۱۵ میلیون تومان و ۸۲۰ میلیون تومان نسبت به روز‌های گذشته بدون تغییر، قیمت گذاری شد.

قیمت انواع خودرو داخلی 5 خرداد 1403

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت تمامی محصولات مونتاژی همانند محصولات داخلی از هفته گذشته تا صبح امروز ثابت مانده است.

آریزو ۶ پرو و تیگو۷ پرو پرمیوم از دسته محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ ملیلون تومان و ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بدون تغییر قیمت در بازار خرید و فروش می‌شوند.

جک S5 از محصول برتر شرکت کرمان موتور، نسبت به روز‍های گذشته با قیمت ثابت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی (۷ نفره) از دیگر محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور، هر کدام به قیمت ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان نسبت به هفته گذشته در ثبات کامل گزارش می‌شوند.

قیمت انواع خودرو 5 خرداد 1403

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا