اقتصادی

قیمت خودرو امروز ۶ خرداد ۱۴۰۳/ چرت بهاری بازار به پایان رسید؟

قیمت خودرو، امروز، یک‌شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳، در دومین روز هفته در محصولات داخلی و مونتاژی با افت و خیز کار خود را آغاز کرد. اکثر محصولات افزایش قیمت دارند، اما در این میان تعداد معدودی از آنها ارزان شدند.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳، در حال حاضر در دومین روز هفته بیشترین تلاطم‌ را در محصولات داخلی و مونتاژی دارد. بازار خودرو پس از حدود یک هفته با افت و خیز شدید همراه شد.

همچنین قیمت ارز که از مولفه‌های مهم در بازار خودرو به شمار می‌رود باعث نوسانی شدن قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی شد و به نظر می‌رسد این وضعیت در هفته پیش رو ادامه‌دار باشد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو های داخلی و مونتاژی نوسانی و در اکثر محصولات با روند صعودی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

تمامی محصولات داخلی برخلاف روز گذشته صعودی گزارش می‌شوند، اما در این میان تعداد کمی نیز ارزان شدند.

پژو پارس و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو،  هر کدام  12 میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۶۵۳ میلیون تومان و ۷۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

تارا دستیV1 از دیگر محصولات اقتصادی این شرکت که نسبت به هفته گذشته ۱۸ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا، هر کدام به ترتیب کاهش دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کردند و به ترتیب با قیمت ۵۳۲ میلیون تومان و ۵۳۹ میلیون تومان می‌توان خرید کرد.

شاهین اتوماتیک G از دیگر محصولات نارنجی‌پوشان جاده مخصوص، با قیمت ثابت نسبت به هفته گذشته به نرخ ۸۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت انواع خودرو داخلی 6 خرداد 1403

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی در دومین روز هفته نیز با افت و خیز شدید در تعدادی از آنها گزارش می‌شوند.

X55 پرو از محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، نسبت به روز گذشته خود ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است  و به بهای یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی K7 و کی‌ام‌سی T8 از دسته محصولات جذاب شرکت کرمان موتور، بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هیوندای النترا از محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با ریزش ۵۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان رسید. 

لاماری هیبرید از محصولات مونتاژی با افت چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد. 

قیمت خودرو خارجی 6 خرداد 1403

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا