اقتصادی

خودروهای جدید ۱۴۰۰ کدامند؟ + قیمت

صنعت خودروسازی کشور در سال ۱۴۰۰ تعدادی خودرو جدید را به بازار عرضه کرد. برخی را هم که قرار بود امسال تجاری کند، به سال بعد موکول کرد. چه خودروهایی در سال ۱۴۰۰ با چه قیمتی به بازار عرضه شدند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در سال جاری، شرکت‌های خودروسازی کشور از محصولات جدید خود رونمایی کردند که تعدادی از آنها به بازار عرضه شدند. قیمت خودروهای جدید ۱۴۰۰ چند است؟

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت باما قیمت خودروهای جدیدی که در سال ۱۴۰۰ به بازار عرضه شدند، به شرح زیر است:

ایران‌خودرو

ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ خودروی تارا را به بازار فرستاد.

قیمت خودروی تارا دنده‌ای در سایت‌های انتشار آگهی خودرو، ۴۰۵ و مدل اتوماتیک این خودر ۵۷۰ میلیون تومان ثبت شده است.

اما تارا تنها محصول جدید ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ نیست. ایران‌خودرو دناپلاس توربو جدید با جعبه دنده ۶ سرعته را نیز به بازار عرضه کرد و اکنون قیمت آن در بازار به ۴۷۵ میلیون تومان نیز می‌رسد.

سایپا

جدیدترین خودرویی که شرکت خودروسازی سایپا در سال ۱۴۰۰ به بازار عرضه کرد، خودروی شاهین G بود. این خودرو هم‌اکنون به قیمت ۳۳۵ میلیون تومان در بازار خودروی ایران به فروش می‌رسد.

اما صنعت خودروسازی کشور در حال حاضر به عرضه خودروهای مونتاژی محدود شده است. دیگر خودروهای جدید و چینی ۱۴۰۰ کدامند؟

قیمت خودروهای عرضه شده در سال 1400- 29 یهمن 1400

بهمن موتور

عرضه خودروی فیدلیتی توسط شرکت بهمن‌موتور با تاخیر همراه شد. قیمت این محصول در بازار خودروی کشور در مدل‌های مختلف آن متفاوت است. مدل فیدلیتی پرایم پنج نفره یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان و مدل هفت نفره آن یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان است.

کرمان موتور

شرکت کرمان موتور نیز در سال ۱۴۰۰ خودرویی به نام K7 به بازار عرضه کرد که در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا